به همت معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی استان؛

همایش «خودت را باور کن» در بیرجند برگزارشد

۲۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۱ کد : ۹۶۹۶ پژوهشی
همایش «خودت را باور کن» با محوریت اعتماد به نفس و خودباوری به همت معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد.
همایش «خودت را باور کن» در بیرجند برگزارشد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، لیلا محمودی معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، ۲۷ تیر در همایش «خودت را باور کن» اظهار کرد: موضوع اعتماد به نفس می‌تواند به ارتقاء روابط خانوادگی کمک کند تا به کیفیت بهتری در زندگی خود برسیم.

وی ادامه داد: کارگاه‌هایی که در راستای اهداف دبیرخانه علمی آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود، چراغ راهی برای رسیدن به نقطه کمال است.
معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه­‌ها و خدمات این طرح بر اساس "طرح نیازسنجی آموزشی بانوان خانه‌­دار با رویکرد کاهش افسردگی" برنامه ریزی شد، بیان کرد:  در این طرح۵۰۰ پرسشنامه بین بانوان خانه دار در 11 محله شهر بیرجند توزیع و این کارگاه‌ها براساس طرح پژوهشی که در ۱۱ محله استان است.
محمودی با اشاره به اینکه براساس آورده‌های این طرح موضوع اعتماد به نفس و عزت نفس در بین بانوان بیشتر مورد تقاضای آموزشی بوده است، یادآور شد: تاکنون ۳۷ برنامه را در راستای اهداف دبیرخانه علمی آسیب‌های اجتماعی اجرا کردیم که ۲۳۳۰ نفر از بانوان استان از این برنامه‌ها بهره مند شدند.