با رویکرد ارتقاء سطح دانش بانوان؛

کارگاه «کودک و دین» توسط جهاددانشگاهی خراسان جنوبی برگزار شد

۱۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۹ کد : ۹۲۳۰ پژوهشی
کارگاه کودک و دین با رویکرد ارتقاء سطح دانش، مهارت و سلامت بانوان به همت معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی برگزار شد.
کارگاه «کودک و دین» توسط جهاددانشگاهی خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، لیلا محمودی معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد : کارگاه " کودک و دین"  ذیل تفاهم نامه با دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با عنوان  " ارتقاء سطح دانش، مهارت و سلامت بانوان " برگزار شد.

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی هدف از اجرای این طرح را توانمندسازی بانوان و کمک به ایجاد زندگی سالم تر و با نشاط تر برای خانواده­های آنان عنوان کرد و افزود: آگاه سازی والدین به ویژه مادران  و مربیان مهدهای کودک از چگونگی بکارگیری مبانی دینی در تربیت کودکان از اهم محورهای برگزاری این کارگاه است.

محمودی با تأکید بر اهمیت تقویت مهارت فرزند پروری و بهره­ گیری از معنویت در فرایند تربیت کودک، بیان کرد : کارگاه " کودک و دین"  با حضور بانوان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان زندان­ها و اقدامات تامینی و تربیتی  استان و تعدادی از مربیان فعال مهدهای کودک روز گذشته، 10 تیرماه در محل سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این کارگاه 4 ساعته به ارائه مطالبی در خصوص داشتن فرزند سالم و راهکارهای تربیت کودکان  از نگاه دین پرداخته شد، یاد آور شد: در پایان شرکت کنندگان به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده پرداختند.


نظر شما :