انعقاد تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری البرز و صندوق نوآوری و شکوفایی

۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۵ کد : ۸۴۷۱ پژوهشی
تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری البرز و صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور دکتر علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی و مهندس عطااله ربانی رییس پارک علم و فناوری البرز ۱۱ خرداد امضا شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری البرز و صندوق نوآوری و شکوفایی

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز هدف از امضای این تفاهم نامه همکاری در زمینه ارایه خدمات توانمندسازی، مدیریت فناوری و تجاری سازی به شرکت های دانش بنیان در چهارچوب تسهیلات و حمایت های پیش بینی شده در دستورالعمل ارایه خدمات توانمندسازی صندوق  نوآوری و شکوفایی می باشد.

براساس این گزارش توسعه و ارتقای سطح همکاری های صندوق و پارک های علم و فناوری برای توانمندسازی شرکت های دانش بنیان، ارایه خدمات گسترده و تخصصی تر توانمندسازی به شرکت های دانش بنیان و توسعه مجموعه های توانمندسازی و تجاری سازی منطقه ای در کشور از اهداف این تفاهم نامه است.

دکتر وحدت در حاشیه امضای این تفاهم نامه از اختصاص یک هزار میلیارد تومان تسهیلات به صندوق های پژوهش و فناوری خبر داد و اعلام کرد: این صندوق های استانی می توانند از شرکت ها و واحدهای دانش بنیان، فناور و استارت آپ ها حمایت کنند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از تلاش برای ایجاد اکوسیستم سرمایه گذاری برای حوزه فناوری و شرکت های دانش بنیان خبر داد و اعلام کرد: در این زمینه توسعه صندوق های بورسی، تحریک سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد صندوق های جسورانه بورسی در کنار صندوق های پژوهش و فناوری با مشارکت بخش خصوصی از برنامه ها و سیاست های محوری ماست.

مهندس عطااله ربانی رییس پارک علم و فناوری البرز نیز در این مراسم از عزم جدی پارک برای توانمندسازی شرکت ها و واحدهای فناور خبر داد و اعلام کرد: این پارک و ساختارهای ایجاد شده تاکنون بیش از 250 شرکت را پذیرش و حمایت کرده که بسیاری از آن ها دانش بنیان هستند.