رییس دانشگاه علم و فرهنگ:

جشنواره ملی «حرکت» بیش از پیش به سمت کارآفرینی و تخصص گرایی حرکت نماید

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰ کد : ۸۰۳۱ تاپ خبر پژوهشی
با فراهم شدن بسترهای مورد نیاز و مشارکت حرفه‌ای دانشجویان، لازم است جشنواره حرکت در دانشگاه علم و فرهنگ بیش از پیش به سمت کارآفرینی، تخصص گرایی و موضوع های مرتبط با آینده شغلی حوزه های علمی حرکت نماید.
جشنواره ملی «حرکت» بیش از پیش به سمت کارآفرینی و تخصص گرایی حرکت نماید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر سید سعید هاشمی در اختتامیه جشنواره ملی حرکت گفت: جشنواره حرکت با هدف ایجاد پیوند بیشتر بین انجمن های علمی دانشگاه ها با بخش های مختلف کشور، تاکنون 11 دوره ی آن به محوریت معاونت فرهنگی وزارت علوم در دانشگاه های مختلف کشور برگزار شده است.

رییس دانشگاه علم و فرهنگ افزود: در واقع این جشنواره علاوه بر دارا بودن اهداف فرهنگی، پرورشی، هم افزایی، تکثیر ایده‌های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط بین انجمن های علمی تخصصی، در پی ایجاد فرصتی برای تجربه کردن مهارت های فردی و اجتماعی و پرداختن به علاقه ها و توانمندی های دانشجویان است که این بحث بسیار مهم است چون می تواند مرکز شکل گیری آینده شغلی دانشجویان محسوب شود.

وی تاکید کرد: دانشجویان با هدف نقش آفرینی در سازندگی کشور تحصیل می کنند و ما در دانشگاه علم و فرهنگ تلاش داریم که بتوانیم با ایجاد بستر مناسب شاهد بالندگی دانشجویان در حوزه های تخصصی و خدمت به کشور  باشیم.

دکتر هاشمی گفت: واقعیت این است که فعالیت دانشجویان در انجمن های علمی تخصصی دانشگاه منجر به افزایش مهارت کار گروهی وبارور شدن انگیزه های علمی می شود که شغل و آینده دقیقا همین جا است.

رییس دانشگاه علم و فرهنگ برگزاری جشنواره حرکت، افتتاح پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و همچنین تاسیس بنیاد کسب و کار را از جمله این بسترها دانست و افزود: امیدواریم دانشجویان با حضور حداکثری خود در این مجموعه ها اهداف را محقق کنند.