با حمایت نماینده اراک صورت گرفت؛

بررسی زمینه‌ فعالیت‌های مشترک جهاددانشگاهی استان مرکزی و پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی

۲۵ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۴ کد : ۷۶۶۵۹ پژوهشی
نشست هم‌اندیشی نماینده اراک و رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی به منظور بررسی زمینه‌های فعالیت‌های مشترک با پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی برگزار شد.
بررسی زمینه‌ فعالیت‌های مشترک جهاددانشگاهی استان مرکزی و پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر نادرقلی ابراهیمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب به همراه محسن مرادی رییس جهاددانشگاهی استان از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی در هلجرد بازدید کردند.

دکتر ابراهیمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید با ابراز خرسندی از فعالیت این مجموعه، اظهارکرد: می‌توان فعالیت پژوهشکده گیاهان دارویی را با کمک جهاددانشگاهی و بهره‌مندی از پژوهشگران گیاهان دارویی در استان مرکزی نشر داد.

وی ضمن اعلام حمایت از فعالیت‌های مشترک این پژوهشکده در استان مرکزی، افزود: تحقق این مهم می‌تواند به عنوان یک فرصت برای استان باشد.

محسن مرادی رییس جهاددانشگاهی استان نیز در ادامه با اشاره به اینکه استان مرکزی قطب کشاورزی است، اظهارامیداوری کرد؛ با گسترش فعالیت‌های مشترک، خدمات موثری برای استان داشته باشیم.

وی افزود: جهاددانشگاهی می‌تواند با تکیه بر شبکه توانمند جهاددانشگاهی کشور در حوزه گیاهان دارویی به عنوان مرجع قرار گیرد و اقدامات موثری به ثمر برساند.

دکتر رضا غفارزادگان رییس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی نیز در ابتدای این مراسم، در خصوص ظرفیت، توانمندی و فعالیت این پژوهشکده توضیحاتی ارائه کرد.

گفتنی است؛ در این نشست مقرر شد سرمایه‌گذاری جهت اقدامات اولیه انجام فعالیت‌های مشترک پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی و بررسی اقدامات علمی توسط پژوهشکده گیاهان دارویی انجام و پیگیری اقدامات اجرایی در استان توسط جهاددانشگاهی استان مرکزی صورت پذیرد.


نظر شما :