سرپرست برنامه‌ریزی و توسعه پژوهش جهاددانشگاهی قزوین خبر داد:

تولد بیش از ۶۰۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۷ کد : ۷۵۰۷ پژوهشی
سرپرست برنامه‌ریزی و توسعه پژوهش جهاددانشگاهی قزوین با اعلام اینکه بیش از ۱۰۰ نوع آزمایش در آزمایشگاه جهاددانشگاهی انجام می‌شود، گفت: در سال گذشته بیش از ۹۰۰ هزار آزمایش در این مرکز انجام شده است.
تولد بیش از ۶۰۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی قزوین، امین خاکباز سرپرست برنامه‌ریزی و توسعه پژوهش جهاددانشگاهی قزوین با اعلام اینکه سال 97 در آزمایشگاه جهاددانشگاهی با تعرفه دولتی به بیش از 18 هزار نفر خدمات ارائه شد، اظهار کرد: امسال تعرفه‌ها نیمه‌دولتی و 30 درصد ارزان‌تر از آزمایشگاه‌های خصوصی است.

وی با اعلام اینکه کلیه آزمایش‌ها در آزمایشگاه جهاددانشگاهی انجام می‌شود، ادامه داد: در سال گذشته بیش از 900 هزار مورد آزمایش در این مرکز انجام شده است.

سرپرست برنامه‌ریزی و توسعه پژوهش جهاددانشگاهی قزوین با اشاره به اینکه مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی قزوین از سال 92 فعالیت خود را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: در چند سالی که این مرکز فعالیت داشته است بیش از 600 نوزاد متولد و 3000 پرونده درمان ناباروری نیز در این مرکز تشکیل شده است.

وی اعلام کرد: ابتدای سال جاری نیز بخش شیمی‌درمانی راه‌اندازی شده و دکتر ظفری فوق تخصص آنکولوژی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه در این مرکز حضور دارند.

خاکباز ادامه داد: مرکز شیمی‌درمانی واقع در مجتمع درمانی جهاددانشگاهی نسبت به فضاهای موجود در استان وضعیت مطلوب و مناسبی برای شیمی‌درمانی دارد.

وی عنوان کرد: در مرکز درمان ناباروری پنج متخصص و دو فوق تخصص در هفته خدمات مربوطه را ارائه می‌دهند که به‌تازگی دکتر صرف‌جو فلوشیپ نازایی نیز به این جمع اضافه شده‌اند. در این مرکز خدمات متنوعی مانند ویزیت ارولوژی، درمان ناباروری، مراقبت‌های قبل از بارداری و نیز مراقبت‌های بارداری ارائه می‌شود.

سرپرست برنامه‌ریزی و توسعه پژوهش جهاددانشگاهی قزوین تصریح کرد: دکتر بستانی متخصص قلب و دکتر نیک‌نژاد متخصص عصب و عضله در روزهای زوج در مجتمع درمانی جهاددانشگاهی مشغول به فعالیت هستند.