انعقاد قرارداد طرح پژوهشی «طراحی و استقرار نظام جامع سنجش و پایش سلامت اداری» در جهاددانشگاهی

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۶ کد : ۷۰۱۸۲ تاپ خبر پژوهشی
قرارداد طرح پژوهشی «طراحی و استقرار نظام جامع سنجش و پایش سلامت اداری (رصد خانه هوشمند سلامت اداری)» جهاددانشگاهی منعقد شد.
انعقاد قرارداد طرح پژوهشی «طراحی و استقرار نظام جامع سنجش و پایش سلامت اداری» در جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، قرارداد طرح پژوهشی «طراحی و استقرار نظام جامع سنجش و پایش سلامت اداری (رصد خانه هوشمند سلامت اداری)» منعقد شد.

بر اساس پیگیری‌های بعمل آمده اداره طرح‌ها و پروژه‌یابی دفتر تخصصی علوم‌انسانی، اجتماعی و هنر جهاددانشگاهی، قرارداد طرح پژوهشی «طراحی و استقرار نظام جامع سنجش و پایش سلامت اداری (رصد خانه هوشمند سلامت اداری)» فیمابین معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی و معاون راهبری و مدیریت منابع انسانی سازمان بازرسی کل کشور منعقد شد.

هدف اصلی این پروژه،  طراحی نظام جامع سنجش و پایش سلامت اداری و فراهم نمودن بستر استقرار آن در دستگاه‌های اجرایی کشور، در قالب رصدخانه سلامت اداری، به منظور دستیابی به تصویری روشن از وضعیت اقدامات صورت گرفته برای ترویج سلامت اداری و شفافیت (سنجش و اندازه‌گیری) و ایجاد زمینه مقابله با فساد در دستگاه‌های اجرایی مختلف کشور (پایش و نظارت) است.

گفتنی است، در ادامه تدوین طرحنامه پیشنهادی، مسولیت علمی و اجرایی این پروژه  به گروه پژوهشی مدیریت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی برای مدت 24 ماه محول و ابلاغ شده است.

کلید واژه ها: سلامت اداری


نظر شما :