رونمایی از گرنت پژوهشی جامپ (جایزه ایده ممتاز پژوهشی)

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۷ کد : ۶۹۹۶۷ پژوهشی مالکیت معنوی
گرنت پژوهشی جامپ (جایزه ایده ممتاز پژوهشی)، به‌عنوان اولین گرنت معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، تلاش می‌کند تا با حمایت و تشویق دانشجویان و استادان دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی کشور، در راستای خلق و بالندگی ایده‌های پژوهشی نوآورانه و پربار گام بردارد.
رونمایی از گرنت پژوهشی جامپ (جایزه ایده ممتاز پژوهشی)

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان براساس مأموریت محوله، به منظور خلق و بالندگی ایده­‌های پژوهشی نو و در چارچوب اولویت­‌های علمی و مدیریت کشور عزیزمان ایران، حمایت­ مالی و معنوی ویژه­‌ای را از استادان و دانشجویان در قالب «اولین فراخوان گرنت پژوهشی جامپ (جایزه ایده ممتاز پژوهشی)- JUMP»، تعریف کرده است.

 این گرنت، فرصتی را در اختیار پژوهشگران علاقه­‌مند می‌گذارد تا در اولین دوره این رویداد، ایده‌­های تحقیقاتی خود را در زمینه مگاترندهای مطرح دنیا در سه حوزه­ سلامت و پزشکی، مطالعات شهری و اقتصاد و هنر ارائه کرده و در راستای تحقق آن‌ها­ گام بردارند.

گرنت جامپ، پس از انتخاب 10 ایده برتر و اهدای 5 گرنت­ 300 میلیون ریالی به استادان و 5 گرنت 100 میلیون ریالی به دانشجویان، با انعقاد قرارداد همکاری مشترک با ایده‌پردازان برتر برای پیاده‌­سازی ایده‌­ها و ارائه حمایت­‌های مالی و معنوی، آن­ها را در ادامه مسیر پژوهشی همراهی می­‌کند.

دانشجویان و استادان علاقه­‌مند می‌­توانند پروپوزال­‌های پژوهشی مرتبط با اولویت­‌ها و محورهای تعیین شده را از اول ­اردیبهشت‌­ماه تا اول تیرماه 1403 در وب­سایت جامپ به آدرس https://jdisf.ac.ir/jump ارسال کنند.

 گفتنی است، اولویت‌­های مربوط به فراخوان، فرم­‌ها، دستورالعمل­‌ها و راهنمای متقاضیان هم ­اکنون در وب­‌سایت رویداد قابل مشاهده است.


نظر شما :