موفقیت دانشگاه علم و هنر جهاددانشگاهی در پیش رویداد HSEE

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۴ کد : ۶۹۷۰۸ پژوهشی
تیم گروه مهندسی ایمنی صنعتی دانشگاه علم و هنر جهاددانشگاهی، در پیش رویداد استارتاپ ویکند ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی (HSEE) که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار شد، با ارایه طرحی نوآورانه در زمینه "ایمنی و بهداشت در صنعت معدن" به مقام اول دست یافتند.
موفقیت دانشگاه علم و هنر جهاددانشگاهی در پیش رویداد HSEE

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و هنر جهاددانشگاهی در یزد، تیم گروه مهندسی ایمنی صنعتی دانشگاه علم و هنر در پیش رویداد استارتاپ ویکند ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی (HSEE) که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار شد، مقام اول را کسب کرد.

این پیش رویداد که در تاریخ 17 اسفند 1402 با هدف ترویج فرهنگ نوآوری و کارآفرینی در حوزه HSE برگزار شد، شاهد حضور تیم های مختلفی از دانشگاه های استان بود.

تیم دانشگاه علم و هنر متشکل از معصومه حسانی و ملیحه محمدی و اسماعیل صفایی و امیرحسین مهری با ارایه طرحی نوآورانه در زمینه "ایمنی و بهداشت در صنعت معدن" نظر داوران را جلب و به مقام اول این رویداد دست یافتند.

دکتر طالبی رییس دانشگاه علم و هنر، ضمن تبریک این موفقیت به اعضای تیم، کسب این مقام را نشان دهنده پویایی و خلاقیت دانشجویان این دانشگاه دانست.

وی همچنین از تلاش های اساتید و مربیان تیم که در مسیر آماده سازی و ارایه طرح به تیم یاری رساندند، قدردانی کرد.

کلید واژه ها: HSEE


نظر شما :