نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی :

جهاددانشگاهی در عرصه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی دارای ظرفیت‌های مناسبی است

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۹ کد : ۶۹۶۹ پژوهشی
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و نماینده مردم شریف ماه‌نشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی از جهاددانشگاهی واحد استان زنجان بازدید کرد.
جهاددانشگاهی در عرصه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی دارای ظرفیت‌های مناسبی است

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان زنجان، نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه 15 اردیبهشت از جهاددانشگاهی واحد استان زنجان بازدید به عمل آورد.

سیدمرتضی خاتمی در بازدید از بخش‌های مختلف جهاددانشگاهی از نزدیک در جریان امورات مختلف این واحد قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در مرکز رشد صنایع فرهنگی و خلاق، حوزه پژوهش، مرکز فناوری‌های نوین رسانه‌ای و سایر بخش‌های فعال جهاددانشگاهی استان زنجان، با تولیدات و فعالیت‌های صورت گرفته آشنا شد.

در حاشیه این بازدید سیدمرتضی خاتمی تصریح کرد: جهاددانشگاهی خصوصا در استان زنجان در عرصه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی دارای ظرفیت‌های مناسبی است که باید از پتانسیل و توان آن در استان بهره جست.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی مشکلات در اجرای برنامه‌هایی همچون حوزه علوم پزشکی وجود دارد که موارد باید استحصال شده و در رده‌های بالاتر، بررسی شده و برطرف شود تا در استان‌ها بتوان کارهای خوبی در جهاددانشگاهی انجام داد.

دکتر خاتمی در این برنامه از بخش پژوهش جهاددانشگاهی زنجان بازدید کرد و با آخرین دستاوردهای پژوهشگران زنجانی آشنا شد. همچنین نماینده مردم ماه‌نشان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز منش و مرکز رشد صنایع خلاق فرهنگی با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت‌های موجود در این مراکز خواستار اطلاع‌رسانی بیشتر برای شناخت عموم از این ظرفیت‌ها شد.