تقدیر استاندار از رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۳ کد : ۶۹۶۳۰ تاپ خبر پژوهشی
استاندار سمنان با اهداء لوحی به رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از فعالیت ها و علمکرد این نهاد در دو نمایشگاه روایت پیشرفت و خدمات کسب و کار تقدیر کرد.
تقدیر استاندار از رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، سید محمدرضا هاشمی در نشستی به همین منظور با اهداء لوح سپاس به علی منصفی راد، رئیس جهاددانشگاهی استان، از مشارکت و تلاش در برگزاری دو نمایشگاه روایت پیشرفت و معرفی خدمات کسب و کار در استان تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است: از تلاش های ارزشمند جنابعالی در خصوص برگزاری همزمان دو نمایشگاه روایت پیشرفت و معرفی خدمات کسب و کار که با حضور مدیران ارشد کشوری و استانی و با شرکت دستگاه های اجرایی و بخش های دولتی و خصوصی برگزار گردید تقدیر و تشکر می نمایم.

استاندار سمنان در این لوح تأکید کرده است: اگر امروز کشورمان دارای بالندگی و اقتدار و سربلندی در عرصه های مختلف است از همت و تلاش افراد دلسوز و متعهدی است که خدمت به مردم عزیز و اعتلای نام ایران اسلامی را بزرگترین افتخار در کار و زندگی خود می دانند.

گفتنی است نمایشگاه روایت پیشرفت و معرفی خدمات کسب و کار همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور بیش از 40 دستگاه اجرایی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی سمنان برگزار شد و جهاددانشگاهی استان سمنان با برپایی دو غرفه معرفی محصولات و دستاوردهای فناورانه، برگزاری دو رویداد علمی و همچنین رونمایی از یک محصول فناروانه جدید با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در این نمایشگاه مشارکت داشت.

کلید واژه ها: سمنان


نظر شما :