در سفر تیمی از جهاددانشگاهی به کشور آذربایجان بررسی شد؛

امکان سنجی برگزاری همایش و نمایشگاه توانمندی گردشگری سلامت در شهر باکو

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۴ کد : ۶۹۲۳ تاپ خبر پژوهشی
در سفر تیمی از جهاددانشگاهی به کشور آذربایجان امکان سنجی برگزاری همایش و نمایشگاه توانمندی گردشگری سلامت در شهر باکو اردیبهشت ماه بررسی شد.
امکان سنجی برگزاری همایش و نمایشگاه توانمندی گردشگری سلامت در شهر باکو

تیمی متشکل از اعضای جهاددانشگاهی از جمله دکتر اسماعیلی جاوید مدیر کل دفتر تخصصی علوم پزشکی، دکتر قاسمی مسوول راه اندازی دفتر باکو جهاددانشگاهی و حامیان مالی این همایش 2 اردیبهشت به منظور بررسی و امکان سنجی برگزاری همایش و نمایشگاه توانمندی گردشگری ایران در کشور آذربایجان برپا شد.

 یکی از اهداف این سفر، بررسی زیرساخت های لازم برای برگزاری همایش و نمایشگاه  مورد نظر بود.

در این راستا، نمایشگاه بین المللی باکو (Baku Expo)، محلهای اسکان و برخی از مراکز بالقوه که امکان برگزاری در آن وجود دارد مورد ارزیابی تیم اعزامی قرار گرفت و مذاکرتی نیز در خصوص زمان و هزینه های آن انجام شد.

همچنین به منظور هماهنگی بیشتر با بخش کشور آذربایجان مذاکراتی نیز با امور بین‌الملل دانشگاه طب آذربایجان، انجمن گردشگری آذربایجان و چندین آژانس فعال در حوزه گردشگری سلامت در کشور آذربایجان نیز صورت گرفت و موافقت آنها در مشارکت در برگزاری این همایش و نمایشگاه 'گرفته شد..

گفتنی است، در این سفر ضمن دیدار با جهانگیرزاده سفیر ایران در کشور آذربایجان ، ضمن استقبال  وی از این نوع فعالیت ها  بر ارایه توصیه های لازم در این خصوص،و حمایت سفارت بر برگزاری این همایش تاکید کرد.


نظر شما :