بر اساس نیاز شرکت های دانش بنیان و فناور

کارگاه آموزشی شناسایی و ارزشگذاری دارایی نامشهود در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی برگزار شد

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۶ کد : ۶۸۷۶۱ پژوهشی
کارگاه آموزشی شناسایی و ارزشگذاری دارایی نامشهود با موضوع انواع ارزش گذاری استاندارد دارایی های نامشهود با حضور اساتید معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی  برگزار شد. به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهندس حسین بختیاری با اعلام این خبر گفت: در این نشست که با حضور اساتید توانمندی از معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد، موضوعات مختلف مرتبط با ارزش گذاری دارایی های نامشهود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کارگاه آموزشی شناسایی و ارزشگذاری دارایی نامشهود در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی برگزار شد

کارگاه آموزشی شناسایی و ارزشگذاری دارایی نامشهود با موضوع انواع ارزش گذاری استاندارد دارایی های نامشهود با حضور اساتید معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهندس حسین بختیاری با اعلام این خبر گفت: در این نشست که با حضور اساتید توانمندی از معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد، موضوعات مختلف مرتبط با ارزش گذاری دارایی های نامشهود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون فناوری پارک علم و فناوری البرز با اشاره به اینکه عوامل موثر بر دارایی های نامشهود به عنوان عامل حسابداری مدیریت بر اقتصاد دانش بنیان محسوب می شود گفت: دارایی های نامشهود شامل سرمایه نامشهود, ساختار مالکیت, شاخصه های شرکتی, شاخصه های صنعتی و واکنش تحلیل گران و مشتری ها می باشد.

وی تصریح کرد: در این نشست شناسایی و ثبت، نحوه ارزش گذاری شامل تشریح انواع روش ها و رویه های استاندارد ارزش گذاری دارایی های نامشهود، مرجع ارزش گذاری شامل مرجع تشکیل کمیسیون ارزش گذاران رسمی گروه دانش بنیان و فناور متشکل از (کارشناسان رسمی، کارشناسان زیست بوم فناوری و نوآوری) برگزار شد.

گفتنی است این نشست از سری نشست های الزامی حسابداران، حسابرسان شرکت های دانش بنیان و فناور و دیگر بازیگران عرصه علم و فناوری است که به موضوع مهم فعالیت های تحقیق و توسعه به عنوان یکی از بستر های مهم دارایی های نامشهود شرکت ها تاکید شد و مدیریت هزینه های مالی مرتبط ب این فعالیت ها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

کلید واژه ها: دارایی نامشهود نشست کارگاه اموزشی


نظر شما :