راه‌اندازی بخش نمونه گیری در منزل آزمایشگاه‌های جهاددانشگاهی خراسان رضوی در مشهد

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۰ کد : ۶۸۷۲۶ تاپ خبر پژوهشی
مدیر مراکز خدمات تشخیص طبی و آسیب شناسی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی از راه‌اندازی بخش نمونه گیری در منزل آزمایشگاه‌های این سازمان در شهر مشهد خبر داد.
راه‌اندازی بخش نمونه گیری در منزل آزمایشگاه‌های جهاددانشگاهی خراسان رضوی در مشهد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر محمدقدسی با بیان این مطلب افزود: بخش نمونه گیری در منزل در مراکز تشخیص طبی و آسیب شناسی این سازمان در  شهر مشهد با هدف خدمت رسانی به شهروندان از اول اسفندماه سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعرفه این بخش، تعرفه ارزان قیمت است، بیان کرد: مراجعین محترم می‌توانند درخواست خود را یک روز قبل از انجام آزمایش با تماس با شماره تلفن 31997777 - 051ثبت کنند.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات به سالمندان، بیماران بستری و شهروندانی که امکان مراجعه حضوری به آزمایشگاه‌ها را ندارند از دیگر اهداف راه‌اندازی بخش نمونه گیری در منزل آزمایشگاههای  جهاددانشگاهی خراسان رضوی است.

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما پس از ثبت درخواست نسخه آزمایش، در محل  استقرار شما حاضر می‌شوند و و اقدام به نمونه گیری می‌نمایند، همچنین پس از آماده شدن پاسخ آزمایش، نتیجه آزمایش برای شما ارسال خواهد شد. بنابراین بدون مراجعۀ حضوری به آزمایشگاه‌ها تمامی مراحل فرایند پذیرش، نمونه گیری و دریافت نتیجه آزمایش  انجام خواهد پذیرفت.

کلید واژه ها: آسیب شناسی


نظر شما :