حضور جهاددانشگاهی سمنان در نمایشگاه «روایت پیشرفت» استان سمنان

غرفه جهاددانشگاهی سمنان در نخستین نمایشگاه معرفی خدمات کسب و کار با عنوان «روایت پیشرفت» در استان سمنان برپا شد.
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۲ کد : ۶۸۱۵۹ تاپ خبر پژوهشی
حضور جهاددانشگاهی سمنان در نمایشگاه «روایت پیشرفت» استان سمنان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، همزمان با دهه مبارک فجر، نخستین نمایشگاه معرفی خدمات کسب و کار و نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی در استان سمنان با عنوان «روایت پیشرفت» با حضور معاون بازرگانی و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار سمنان و دیگر مسوولان استانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی سمنان افتتاح شد.

دستاوردها و اقدامات شاخص جهاددانشگاهی استان سمنان نیز در حوزه های پژوهش و فناوری، آموزش و کارآفرینی، اشتغال، محصولات فناورانه و دانش بنیان و... در غرفه های 74 و 79 به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه معرفی خدمات کسب و کار و نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی با عنوان روایت پیشرفت در استان سمنان در قالب 100 غرفه و حضور 44 دستگاه اجرایی از چهاردهم تا شانزدهم بهمن ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصرها از ۱۷ تا ۲۰ آماده میزبانی از علاقه‌مندان است.

برگزاری رویداد و کارگاه تخصصی پزشکی بازساختی و چشم اندازهای آینده و همچنین رونمایی از نانو کامپوزیت برپایه گرافن، ماده اولیه جهت تولید تاندون با همکاری پروفسور سیفعلیان، دانشمند ایرانی حوزه بیوتکنولوژی و پزشکی بازساختی مقیم انگلستان در سومین روز از نمایشگاه، از جمله برنامه‌های جانبی جهاددانشگاهی سمنان در نمایشگاه روایت پیشرفت است.

کلید واژه ها: توانمندی


نظر شما :