بهره‌مندی بیش از ۴۲۲ هزار نفر از خدمات مراکز تشخیص طبی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی

مشاور رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در حوزه پزشکی گفت: در مجموع ۴۲۲ هزار و ۸۰۰ نفر از خدمات ۵ مرکز تشخیص طبی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ بهره‌مند شده‌اند.
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۳ کد : ۶۷۹۵۹ تاپ خبر پژوهشی
بهره‌مندی بیش از ۴۲۲ هزار نفر از خدمات مراکز تشخیص طبی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر محمدجواد دهقان‌نیری با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه خدمات پزشکی و آزمایشگاهی اظهار کرد: آزمایشگاه مرکزی جهاد دانشگاهی مشهد به عنوان سنگ بنا و نقطه‌ی آغازین فعالیت‌های حوزه‌ی پزشکی در سال 1360 و با هدف ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات تشخیصی، تخصصی و فوق تخصصی به بیماران و پزشکان توسط این سازمان تاسیس شد.

وی با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی مطلوب با تعرفه دولتی جهت حمایت از تمامی اقشار جامعه بویژه طبقه‌ی کمتر برخوردار از اهداف اولیه سازمان جهاددانشگاهی در ارائه خدمات به مردم بوده است، بیان کرد: آزمایشگاه‌های جهاددانشگاهی مورد اقبال و اعتماد عمومی مردم مشهد و شهرهای اطراف آن قرار گرفته و توانسته به بزرگترین آزمایشگاه تشخیص طبی کشور تبدیل شود.

مشاور رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در حوزه پزشکی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی موفق به توسعه فعالیت‌های پزشکی خود علاوه بر تشخیص طبی در بخش‌های درمانی نیز شد و شهرستان‌های اطراف را هم تحت پوشش قرار داد.

دهقان‌نیری با ارائه آماری از میزان فعالیت‌های 5 مرکز تشخیص طبی جهاددانشگاهی در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: میانگین پذیرش روزانه 5 مرکز تشخیص طبی این سازمان که دو مرکز در شهرستان نیشابور و گناباد و 3 مرکز در شهر مشهد واقع شده است به 3 هزار و 100 مراجعه کننده در طول روز می‌رسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع 422 هزار و 800 نفر از خدمات 5 مرکز تشخیص طبی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در 6 ماهه نخست سال 1402 بهره‌مند شده‌اند.

کلید واژه ها: مرکز تشخیص طبی


نظر شما :