تفاهم‌نامه همکاری با مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم‌پزشکی ایران منعقد شد

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۱ کد : ۶۷۱۶۸ پژوهشی
سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران و مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم‌پزشکی ایران تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.
تفاهم‌نامه همکاری با مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم‌پزشکی ایران منعقد شد

به گزارش سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران، دکتر مسعود حبیبی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران با معرفی ساختارهای پژوهشی مجموعه به ظرفیت‌های بالای آموزش و بسترهای درمانی اشاره نمود و از همکاری های بین بخشی به ویژه همکاری با محققین و اعضا هیئت علمی استقبال می کنیم و امیدوارم این همکاری ‌های باعث ارتقاء علم وسلامت در جامعه گردد.

 برای انجام امور تحقیقاتی به تعامل نیاز داریم

دکتر سید بهنام‌الدین جامعی، رئیس مرکز تحقیقات علوم‌اعصاب دانشگاه علوم‌پزشکی تهران در این مراسم گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه، موضوع نحقیقات بین‌رشته‌ای از اهمیت فراوانی برخوردار است. اگر مراکز مختلف علمی درخصوص پژوهش‌های میان‌رشته‌ای  تعامل داشته باشند، همکاری‌های صورت گرفته در زمینه‌های حل مشکلات بودجه‌ای و دیگر مسائل می‌تواند اثرگذار باشد.

 انعقاد قرارداد

در پایان این جلسه، سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران و مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم‌پزشکی تهران تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند. این تفاهم‌نامه توسط دکتر مسعود حبیبی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران و دکتر سید بهنام‌الدین جامعی، رئیس مرکز تحقیقات علوم‌اعصاب دانشگاه علوم‌پزشکی تهران امضاء شد.

هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، گسترش روز افزون علوم میان رشته‌ای و فناوری‌های نوین، همکاری بین بخشی و گفتگوی مشارکتی بین مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی و سازمان‌ های دانش بنیان و کاربردی مختلف را، در جهت ارتقاء فعالیت‌های  آموزشی، پژوهشی و  فناورانه به یک ضرورت تبدیل نموده است. این تفاهم نامه به منظور گسترش همکاری‌های مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی و  فناورانه، تبادل تجارب و اطلاعات، بهره مندی از توانمندی‌های تخصصی و امکانات طرفین و در جهت ایجاد هماهنگی در راستای رفع نیازمندی‌های جامعه و توسعه فعالیت‌های طرفین است.