انتشار شماره پاییز مجلد برق نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

۱۰ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۹ کد : ۶۶۹۵۸ پژوهشی انتشار دانش
پژوهشکده برق جهاددانشگاهی شماره سوم از سال بیست و یکم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، الف- مهندسی برق» را منتشر کرد.
انتشار شماره پاییز مجلد برق نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده برق جهاددانشگاهی، شماره سوم از سال بیست و یکم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، الف- مهندسی برق» را منتشر شد.

در این شماره مقالاتی در حوزه مهندسی قدرت با عناوین‌ «کنترل پیش‌بین چندهدفه سامانه درایو دوموتوره با اینورتر پنج‌ساق و تحلیل عملکرد آن از طریق شبیه‌سازی»، «ارزیابی تأثیر پارامترهای روغن ترانسفورماتور بر شاخص سلامت ترانسفورماتور با استفاده از روش رگرسیون تخمین منحنی» ‌و « پایدارسازی و سنکرون‌سازی ریزشبکه جزیره‌ای با حضور خطا و حمله سایبری سنسوری و عملگری با طراحی کنترل‌کننده ثانویه»  انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «یک الگوریتم برای کنترل بهینه یک کلاس از سیستم‌های خطی متغیر با زمان تأخیری با رویکرد کاهش زمان محاسبات و افزایش سرعت در مسائل مهندسی»‌، «طراحی فلیپ‌فلاپ‌های جدید سه‌سطحی در نانوالکترونیک ا استفاده از CNFET»، « LSBBمبدل سطح ولتاژ مبتنی بر اریب­سازی بدنه» و «حضور تأخیر محدود در سیگنال سوئیچ سیستم‌های سوئیچینگ خطی‌تبار» اشاره کرد.

بیست نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه ­های تبریز، فردوسی مشهد، صنعتی نوشیروانی بابل، صنعتی مالک اشتر، تفرش، سجاد مشهد، صنعتی همدان، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی همدان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده­دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 33 نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.