با همکاری جهاددانشگاهی سمنان انجام شد؛

بازدید گروه های تخصصی پژوهشی جهاددانشگاهی از معادن و مجتمع تولیدی شرکت آلومینای ایران

۱۰ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۶ کد : ۶۶۹۵۶ پژوهشی
در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی با شرکت آلومینای ایران و با همکاری جهاددانشگاهی استان سمنان، گروه های تخصصی پژوهشی جهاددانشگاهی کشور از معادن بوکسیت و مجتمع تولیدی شرکت آلومینای ایران در شهرستان جاجرم استان خراسان شمالی بازدید کردند.
بازدید گروه های تخصصی پژوهشی جهاددانشگاهی از معادن و مجتمع تولیدی شرکت آلومینای ایران

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، در این رویداد دو روزه، گروه های تخصصی پژوهشی از دفتر تخصصی فنی و مهندسی معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی دفترمرکزی، جهاددانشگاهی سمنان، تهران، خراسان رضوی، کرمان، خوزستان، واحد علم و صنعت، واحد تربیت مدرس حضور داشتند.

گروه های تخصصی پژوهشی جهاددانشگاهی در اولین روز این رویداد از معادن بوکسیت جاجرم و در روز دوم از بخش های مختلف کارخانه فرآوری مواد معدنی و مجتمع تولیدی شرکت آلومینای ایران بازدید کردند.

این رویداد در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری مشترک بین جهاددانشگاهی و شرکت آلومینای ایران  و با هدف بررسی زمینه های همکاری پژوهشی و آموزشی، احصا و رفع مشکلات این واحد صنعتی و معدنی برگزار شد.

همچنین در پایان بازدید دو روزه گروه های تخصصی پژوهشی جهاددانشگاهی کشور از معادن بوکسیت و مجتمع تولیدی شرکت آلومینای ایران در شهرستان جاجرم استان خراسان شمالی، در نشستی مشترک، زمینه های همکاری پژوهشی بین دو مجموعه بررسی شد.

در این نشست که با حضور هیئت رئیسه، مدیر مجتمع، معاونین و مدیران تولید شرکت آلومینای ایران و گروه های تخصصی پژوهشی جهاددانشگاهی کشور برگزار شد، بر توسعه فعالیت های پژوهشی مشترک بین دو مجموعه تاکید شد.