افزایش سطح همکاری سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با گروه صنعتی ایران خودرو

۰۴ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۹ کد : ۶۶۶۶۸ پژوهشی
در بازدید جمعی از مدیران ارشد شرکت ایران خودرو از توانمندی ها و ظرفیت کاری سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف برا افزایش سطح همکاری دو طرف تاکید شد.
افزایش سطح همکاری سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با گروه صنعتی ایران خودرو

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی شریف، دکتر مهدوی معاون خدمات فنی، دکتر حدادی مدیر راهبردی و نظارت بر شرکت‌های تولیدی و دانش بنیان، مهندس شاهین صدری معاون قطعات پرسی، دکتر دستجردی مدیر برنامه ریزی و نظارت نت، مهندس مسافری مدیر مهندسی قطعات و مجموعه ها، مهندس اکبری نیا قائم مقام مدیر موتور سازی3، مهندس میرزایی دبیر کمیته خودکفایی و ساخت داخل شرکت ایران خودرو از توانمندی ها و ظرفیت کاری سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف بازدید به عمل آوردند.

در این نشست که با حضور دکتر مردانی رییس سازمان به همراه معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد، مهندس وحدانی مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی شریف ضمن معرفی این سازمان، مراکز و گروه‌های پژوهشی، توضیحاتی در مورد پروژه‌های شاخص به ویژه مرتبط با صنعت خودرو ارایه کرد.

در ادامه مهندس عطائیان مسئول پروژه طراحی و ساخت تجهیزات و توسعه کاربرد خودرو‌های متصل اعلام کرد: پروژه در مراحل پایانی است و تجهیزات در حال آماده سازی مراحل تست نرم افزار و تنظیمات رادیویی و به طور موازی تست روی شبکه‌های موبایل در حال انجام است.

در ادامه این جلسه دکتر دستجردی مدیر برنامه ریزی و نظارت نت اشاره کرد: در این 3سال همکاری که با پایداری و سخت کوشی جهاددانشگاهی صنعتی شریف همراه بوده 45 نوع قطعه به طور کامل داخلی سازی شده و 60 قطعه در برنامه است. این درخواست ها برای اولین بار در شرکت تولید می‌شود.

دکتر مردانی رییس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف نیز در این بازدید اشاره کرد: پایداری و حمایت یک تیم در حوزه کارفرمایی باعث ایجاد بستر مناسب در جهت تولید و در نهایت دستاوردهای سازمان می‌شود.