مدیر مرکز تشخیص طبی شعبه وکیل‌آباد جهاددانشگاهی خراسان رضوی:

ارایه خدمات استاندارد، اولویت اول جهاددانشگاهی در مراکز تشخیص طبی است

۰۴ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۸ کد : ۶۶۶۶۷ پژوهشی
مدیر مرکز تشخیص طبی و آسیب شناسی شعبه وکیل آباد جهاددانشگاهی خراسان رضوی با اشاره به اینکه ارایه خدمات استاندارد، اولویت اول جهاددانشگاهی در مراکز تشخیص طبی است، گفت: ارایه خدمات تخصصی با کیفیت در تمامی بخش‌های این مرکز از جمله مهمترین رویکرد این آزمایشگاه از ابتدای تاسیس خود بوده است.
ارایه خدمات استاندارد، اولویت اول جهاددانشگاهی در مراکز تشخیص طبی است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، مجید علیزاده مدیر مرکز تشخیص طبی و آسیب شناسی شعبه وکیل آباد جهاددانشگاهی خراسان رضوی با اشاره به اینکه ارایه خدمات استاندارد، اولویت اول جهاددانشگاهی در مراکز تشخیص طبی است، گفت: ارایه خدمات تخصصی با کیفیت در تمامی بخش‌های این مرکز از جمله مهمترین رویکرد این آزمایشگاه از ابتدای تاسیس خود بوده است.

مجید علیزاده با بیان این مطلب افزود: از ابتدای سال 1402 این مرکز به حدود 45 هزار نفر از همشهریان، خدمات تخصصی ارایه کرده است.

وی تاکید کرد: انجام کنترل کیفی روزانه و دقیق، استفاده از به روزترین تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته، تعرفه مقرون به صرفه و ... باعث استقبال و رضایت مردم و پزشکان از این مرکز شده است.

مدیر مرکز تشخیص طبی و آسیب شناسی شعبه وکیل آباد جهاددانشگاهی خراسان رضوی بیان کرد: ساعت کار این مرکز هر روز به‌ جز روزهای تعطیل، جهت پذیرش از ساعت 7 تا ۱۸ و ساعت جوابدهی از ساعت ۱۵ تا ۱۹.۳۰ است.