حضور جهاددانشگاهی سمنان در نمایشگاه تخصصی دستاوردهای پژوهشی استان سمنان

۲۱ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۵ کد : ۶۶۱۲۷ پژوهشی
آخرین دستاوردها و فعالیت جهاددانشگاهی استان سمنان در نمایشگاه تخصصی دستاوردهای پژوهشی استان سمنان به نمایش گذاشته شد.
حضور جهاددانشگاهی سمنان در نمایشگاه تخصصی دستاوردهای پژوهشی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، همزمان با هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه تخصصی دستاوردهای پژوهشی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در سمنان افتتاح شد و آخرین دستاوردها و فعالیت های جهاددانشگاهی استان سمنان در حوزه پژوهش و فناوری، آموزش و کارآفرینی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه که صبح امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و جمعی از مسوولین افتتاح شد، بیش از 50 غرفه از دستاوردهای پژوهشی معلمان، دانش آموزان، دانشجویان، شرکت های فناور، شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری استان سمنان در این نمایشگاه برپا شده است.

در غرفه جهاددانشگاهی استان سمنان نمونه اولیه 3 محصول فناورانه و دانش بنیان، شامل کود اروگانیک، مالچ معدنی و زئوتیمول(افزودنی خوراک دام) که در سالجاری توسط محققین و پژوهشگران جهاددانشگاهی سمنان تولید شده است به نمایش گذاشته شده است.

معرفی سه طرح فناورانه و دانش بنیان، معرفی دستاوردها و آخرین اقدامات طرح ملی قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر، معرفی نمایندگی خون بند ناف نوزادان رویان و ویژگی های سلول های بنیادی و همچنین معرفی و ثبت نام دوره های آموزشی و کارآفرینی نیز در غرفه جهاددانشگاهی استان سمنان انجام می شود.

این نمایشگاه از امروز 20 تا 23 آذر ماه از ساعت 8:30 لغایت 16:30 در سالن ورزشی مدرسه محمدرسول الله(ص) سمنان برای بازدید عموم دایر خواهد بود.