رونمایی دیوارنگاره جدید بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی

۱۶ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۱ کد : ۶۵۸۸۷ پژوهشی
به مناسبت هجدهمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، بنیان‌گذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول‌های بنیادی در ایران از دیوارنگاره جدید این جهادگر فقید با حضور اعضای این پژوهشگاه در بزرگراه شهید زین الدین رونمایی شد.
رونمایی دیوارنگاره جدید بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، به مناسبت هجدهمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، بنیان‌گذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول‌های بنیادی در ایران از دیوارنگاره جدید این جهادگر فقید با حضور اعضای این پژوهشگاه در بزرگراه شهید زین الدین رونمایی شد.

این دیوارنگاره به پاس زنده نگه داشتن یاد و خاطره فردی است که با دانش فراوان و هوش سرشار و توان مدیریتی بالا از یک سو و تعهد و اخلاص و ایمان همیشگی به خداوند متعال از سویی دیگر موجب شد تا موفقیت‌های چشمگیری در گسترش روش های پیشرفته درمان ناباروری، تولید و تکثیر و انجماد سلولهای بنیادی و همانند سازی حیوانات در جمهوری اسلامی ایران رقم زده شود.

گفتنی است، جهاددانشگاهی مجموعه برنامه‌هایی را تحت عنوان پویش «سعید ایران» برای تبیین ابعاد مختلف شخصیت علمی، فرهنگی ، اخلاقی و ... این چهره ماندگار و الگوی کم‌نظیر پیوند علم و ایمان به جامعه و به‌ویژه نسل جوان دانشجو و دانش‌آموز برگزار می‌کند.