انتشار فراخوان بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید/ ۲ و ۳ اسفند زمان برگزاری همایش

۲۳ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۷ کد : ۶۴۷۷۷ پژوهشی انتشار دانش
بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید دوم و سوم اسفندماه ۱۴۰۲ با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.
انتشار فراخوان بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید/ ۲ و ۳ اسفند زمان برگزاری همایش

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی، بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی دوم و سوم اسفندماه ۱۴۰۲ در این دانشگاه و سالن همایش های بین المللی برگزار می‌شود.

طبق اعلام دبیرخانه مهلت ارسال مقاله ۳۰ دی ماه، اعلام نتیجه داوری ۱۰ بهمن ماه و مهلت ثبت نام و ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ است.

از محورهای این همایش می‌توان به طراحی قید و بند؛آزمون‌های غیر مخرب؛ روش‌های شکل دهی؛ سیستم‌های تولید صنعتی؛ روش‌های ساخت افزودنی؛ ماشین کاری سنتی و مدرن؛ طراحی و ساخت به کمک کامپیوتر، مکاترونیک، رباتیک و اتوماسیون در تولید؛ ریخته گری، عملیات حرارتی و متالورژی در تولید؛ رویکردهای نوین در ساخت و تولید(بیو، نانو و میکرو)؛ ساخت و تولید مواد مرکب پلاستیک ها و لاستیک‌ها؛ روش‌های اتصال دهی (جوشکاری اتصالات چسبی و ...)؛ رویکردهای صنعتی (ساخت یا طراحی یک قطعه یا تجهیز یا فرایند خاص)اشاره کرد.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به پایگاه اینترنتی https://icme2024.usc.ac.ir/ مراجعه و یا شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۴۲۱۴۷۲۵ و ۰۲۱۴۴۲۱۴۷۴۵ تماس بگیرند.