اجرای طرح تدوین شناسنامه تقسیمات کردستان توسط جهاددانشگاهی استان

۱۶ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۲ کد : ۶۴۵۱۰ پژوهشی
معاون پژوهش جهاددانشگاهی کردستان از جمع آوری شناسنامه تقسیمات استان و شهرستان‌ها در راستای پیشبرد برنامه های پیشرفت این استان خبر داد.
اجرای طرح تدوین شناسنامه تقسیمات کردستان توسط جهاددانشگاهی استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی کردستان، سیروان صیدی معاون پژوهش جهاددانشگاهی کردستان اظهار کرد: شناسنامه تقسیمات استان کردستان توسط مرکزGIS جهاددانشگاهی کردستان جمع آوری شد.

وی عنوان کرد: هدف از جمع آوری و تدوین شناسنامه تقسیمات استان ارزیابی دقیق از وضعیت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، جغرافیایی، زیست محیطی و... استان کردستان و شهرستان‌های تابعه و در راستای پیشبرد برنامه‌های پیشرفت استان، تدوین می‌شود.

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: جهاددانشگاهی کردستان به‌عنوان مسئول جمع آوری این طرح در گام اول نسبت به راه‌اندازی دبیرخانه طرح و تشکیل تیم مجرب از نیروهای متخصص حاضر در مرکز GIS جهاددانشگاهی استان اقدام کرد و با بهترین کیفیت این مهم را انجام داده است.

صیدی با بیان این‌که شناسنامه تقسیمات سیاسی یک سند راهبردی در امور سیاسی هر استان محسوب می‌شود، تصریح کرد: یکی از موضوعات همیشگی در کشور، مسایل و مطالبات مناطق برای انجام تغییرات در تقسیمات سیاسی بوده که این امر نیازمند اطلاعات کارشناسی مناسب و همکاری مراکز دانشگاهی با دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه استانداری است.