آیین‌نامه‌ی جشنواره برترین‌های « سلامت سالمندی» اعلام شد

۰۶ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۹ کد : ۶۴۰۰۲ پژوهشی انتشار دانش
دبیرخانه‌ی جشنواره ملی برترین‌های « سلامت سالمندی» جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی آیین‌نامه‌ی این جشنواره را همراه با مهلت ارسال آثار تا بیستم آذرماه منتشر کرد.
آیین‌نامه‌ی جشنواره برترین‌های « سلامت سالمندی» اعلام شد

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، این جشنواره به همت این واحد جهاددانشگاهی باهدف توجه به فرهنگ سلامت سالمندی و حمایت از آثار و محصولات نوآورانه و فناورانه در سطح کشور و آشنایی جامعه‌ی دانشگاهی، دست‌اندرکاران و فعالان عرصه‌های مختلف با موضوع سلامت سالمندی ‌برگزار می‌شود‌.

این آیین‌نامه‌ در سه زمینه‌ی تخصصی «پژوهش و فناوری»، «فرهنگی و هنری» و «نوآوری و کارآفرینی» منتشر شده و  زیرشاخه‌های هر بخش به ترتیب زیر است:

در بخش پژوهش و فناوری: پژوهشگر برتر، پژوهشگر جوان، مقاله‌ی برتر، پایان‌نامه‌ی برتر بررسی و برپایه‌ی معیارهای مندرج در آیین‌نامه امتیازدهی می‌شود و مراحل داوری را طی می‌کند.

در بخش ایده‌های نوآورانه و تجاری، هرگونه ایده‌ی نوآورانه‌ی استارتاپی در حوزه‌ی سلامت سالمندی، بخش خدمات و محصولات نوآورانه‌ی این حوزه و در بخش تجربه‌ها و درس‌آموخته‌ها و هوش مصنوعی هرگونه طرح تجربه‌شده‌ی سلامت سالمندی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 همچنین در بخش فرهنگی و هنری که شامل سه زیرگروه: هنرهای نمایشی، ادبی و تجسمی است، در بخش هنرهای نمایشی آثار از شاخه‌های نمایشنامه‌خوانی، نمایشنامه‌نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی، فیلم کوتاه، پویانمایی، نماهنگ و پادکست دریافت می‌شود و مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

در بخش ادبی، آثار در شاخه‌های شعر کلاسیک، نو، ترانه و آزاد، طنز، نثر ادبی و داستان کوتاه دریافت و ارزیابی می‌شود.

علاوه‌برآن، در بخش هنرهای تجسمی آثاری در شاخه‌های طراحی، نقاشی، کاریکاتور، پوستر و عکاسی دریافت می‌شود و ارزیابی خواهد شد.

گفتنی است؛ آخرین‌مهلت ارسال اثر تا بیستم آذرماه 1402 خواهد بود.

 علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره و آشنایی با روش ارسال اثر از لینک زیر برای دریافت آیین‌نامه‌ی جشنواره و ثبت‌نام اقدام نمایند.

https://acecr-sbmu.ir/aging-health/

همچنین، برای کسب اطلاعات بیش‌تر با دبیرخانه‌ی جشنواره با شماره‌تلفن: 22439872-021 داخلی 8 معاونت فرهنگی تماس گرفته و یا به صفحه اینستاگرام @goftemaneaftab  مراجعه نمایید.