توسط پژوهشگاه ابن سینا جهاددانشگاهی انجام شد؛

آغاز ثبت‌نام آموزش مداوم دومین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز

۰۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۶ کد : ۶۳۹۵۹ پژوهشی انتشار دانش
ثبت‌نام آموزش مداوم دومین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز پژوهشگاه ابن‌سینا جهاددانشگاهی آغاز شد.
آغاز ثبت‌نام آموزش مداوم دومین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاددانشگاهی- ابن‌سینا، ثبت‌نام آموزش مداوم دومین کنگره بین‌المللی و پنجمین کنگره کشوری جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز در سامانه آموزش مداوم پزشکی از امروز امکان‌پذیر شد.

دومین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز پژوهشگاه ابن‌سینا که با حضور اساتید و متخصصان صاحب‌نام ایران و جهان از تاریخ ۲۹ آذر تا ۱ دی در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود، دارای امتیاز آموزش مداوم برای گروه‌های مختلف پزشکی، پرستاری و مامایی است و علاقه‌مندان می‌توانند با شناسه ۱۹۹۸۶۴ برنامه‌های آموزش مداوم این کنگره را در سامانه آموزش مداوم پزشکی مشاهده کنند.

درمان‌های نوین اندومتریوز، باروری و حفظ باروری در اندومتریوز، هیستروکتومی به روش لاپاراسکوپی، اپیدمیولوژی، ژنتیک و اپی‌ژنتیک اندومتریوز، درمان‌های دارویی و جراحی آدنومیوز، میوم‌های رحمی؛ درمان‌های دارویی، جراحی و هیستروسکوپی، آناتومی در جراحی لاپاراسکوپی، تصویربرداری در تشخیص اندومتریوز و مدیریت عوارض احتمالی جراحی لاپاراسکوپی ملاحظات پرستاری و مامایی در جراحی‌های اندومتریوز از جمله محورهای این کنگره بین‌المللی‌اند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت این کنگره بین‌المللی به نشانی www.avicennacongress.com مراجعه کنند.