حضور مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی در بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت لوازم خانگی ایران

۰۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۱ کد : ۶۳۹۳۹ پژوهشی
مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی ایران HAMex ۲۰۲۳ در راستای گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه حضور دارد.
حضور مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی در بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت لوازم خانگی ایران

 

به گزارش روابط عمومی مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی SID، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی ایران HAMex 2023 از سوم تا ششم آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

SID نیز پیرو محورهای موضوعی تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی و انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، با اشاره به ایجاد و گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی و تسهیل در ارائه و اطلاع‌رسانی تولیدات علمی و دستاوردهای علمی انجمن در عرصة ملی و بین‌المللی و هم‌چنین در راستای گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه، در این نمایشگاه شرکت کرده است.

در این دوره از نمایشگاه صنعت لوازم خانگی، رویدادهای متنوعی برگزار خواهد شد. که از این میان می‌توان به تورهای دانشجویی، دانش‌آموزی و هم‌چنین رونمایی از سامانه به‌هم‌رسانی کارجویان و کارفرمایان صنعت لوازم خانگی ایران اشاره کرد.

بازدید تورهای دانشجویی و دانش‌آموزی از هامکس ۱۴۰۲ با هدف ارتباط مؤثر و دوسویه اجرایی و عملیاتی بین صنعتگران دومین صنعت پیشران لوازم خانگی و مراکز علمی و آموزشی، دانشگاه‌ها، مدارس و ... در قالب تور صنعتی - فرهنگی «راهیان پیشرفت» برگزار می‌شود. همچنین دانش‌آموزان در این تور، ضمن آشنایی با چرخه و فرآیند کارآفرینی و تولید و ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی با مشاغل و ظرفیت‌های موجود در این صنعت آشنا خواهند شد. علاقمندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود از طریق سامانه https://sid.ir/ahamiranjob اقدام نمایند.