توسط سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران انجام گرفت؛

معرفی خدمات کلینیک طب پیشگیری و ارتقاء سلامت جهاد دانشگاهی

۰۱ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۵ کد : ۶۳۸۳۰ پژوهشی
سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران با اشاره به دست کم ۱۰ دلیلی که شما باید حداقل یک بار به « کلینیک طب پیشگیری و ارتقاء سلامت جهاد دانشگاهی» مراجعه کنید، به معرفی خدمات و امکانات این مرکز تازه تاسیس که در مراسمی با حضور رییس جهاددانشگاهی و سفیر ژاپن در ایران افتتاح شد پرداخت.
معرفی خدمات کلینیک طب پیشگیری و ارتقاء سلامت جهاد دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران؛ همه ما جمله معروف "پیشگیری بهتر از درمان" است را شنیده ایم. اما یه لحظه تامل کنید! آخرین اقدام عملی شما برای پیشگیری چه بوده است؟

مدتی قبل کلینیک طب پیشگیری و ارتقاء سلامت جهاد دانشگاهی با حضور دکتر حسن مسلمی نایینی ریاست جهاد دانشگاهی و آیکاوا کازوتوشی سفیر ژاپن در ایران افتتاح شد. ماموریت این کلینیک عبارت است از "علم و هنر کمک به تغییر سبک زندگی شهروندان برای حرکت به سمت حالتی از سلامت بهینه".

دست کم 10 دلیل وجود دارد که شما باید حداقل یک بار به این کلینیک مراجعه کنید:

 

  1. پکیج های متنوع پیشگیری اولیه

در پزشکی پیشگیری را به سه سطح تقسیم میکنند. پیشگیری اولیه یعنی جلوگیری از بروز بیماری با کنترل علل و عوامل خطر!

عوامل خطر یعنی چه؟ یعنی فعالیت بدنی ناکافی، تغذیه نامناسب، خواب نامطلوب، تنش واضطراب، اضافه وزن، اختلالات قامتی و ....
بنابرین اگر به دنبال جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف هستنید به اقداماتی فراتر از چکاپ ساده خون نیازمند هستید! این کلینیک پیکیج های کامل چکاپ را بر اساس اقتضائات افراد مختلف تدارک دیده است.

کلینیک طب پیشگیری و ارتقاء سلامت جهاد دانشگاهی با بهره مندی از تجهیزات مدرن و کاملی همچون دستگاه آنالیز ترکیب بدنی، دستگاه آنالیز راه رفتن و اسکن کف پا، دستگاه آنالیز قامت و ... پکیچ های پیشگیری جامعی ویژه سالمندان، بانوان، شاغلین و ... طراحی کرده است تا هیچ بیماری یا اختلالی از قلم نیفتد!

 

  1. سازماندهی جهت تشخیص سریع تر

اینکه یک بیماری یا اختلال را در مراحل اولیه تشخیص دهیم و هرچه زودتر درمان را آغاز کنیم همان سطح دوم پیشگیری است.
تجهیزات تشخیصی به روز موجود در این کلینیک از جمله دستگاه نوار عصب-عضله ساخت کشور ایتالیا، جدیدترین سونوگرافی هندهلد عضلانی-اسکلتی ساخت کشور کانادا، دستگاه نوار مغز و نوار قلب یاریگر دستان توانای پزشکان متخصص ما در این کلینیک هستند.
همچنین نگاه این مجموعه به همکاری با طیف وسیعی از پزشکان متخصص از جمله طب فیزیکی و توان بخشی، طب سالمندی، ارتوپدی ، مغز و اعصاب و ... است.

 

  1. برخورداری از تجهیزات کامل درمانی

تمرکز اصلی این کلینیک روی اختلالات عضلانی اسکلتی است. بیماری هایی که قطعا اسامی آنها زیاد به گوشتان خورده است! آسیب دیسک، تنگی کانال نخاع، آرتروز، سیاتیک، اسپاسم،آسیب رباط و تاندون، منیسک، گیرافتادگی و چسبندگی عصب و ....

اکثریت مطلق درمان های غیرجراحی مرسوم این طیف از بیماری ها در این کلینیک ارائه می شود. از مانیپولاسیون(درمان دستی) تا تزریق تخصصی، ازون درمانی، پی آر پی، ورزش درمانی و ...

بنابراین اگر به دنبال درمان غیرجراحی درد خود یا عزیزانتان هستید روی کلینیک طب پیشگیری و ارتقاء سلامت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران می توانید حساب کنید.

 

  1. انجام فیزیوتراپی تخصصی

توانبخشی و کاهش پیامدها و عوارض یک بیماری در واقع همان سومین سطح پیشگیری است.
بهبود درد و عملکرد افراد مبتلا به درد عضلانی-اسکلتی هدف نهایی همکاران ما در بخش فیزیوتراپی این کلینیک است.

بخشی از فیزیوتراپی با تکیه بر دستگاه انجام میگیرید. تکارتراپی، انواع دستگاه های الکتروتراپی، لیزر پرتوان، لیزر کم توان، بیوفیدبک مجموعه کاملی از دستگاه های موجود در این کلینیک هستند.

فیزیوتراپی اما فقط دستگاه نیست. منوئال تراپی، درای نیدلینگ(سوزن خشک) و تمرین درمانی که به کمک دستان توانای فیزیوتراپیست انجام میگیرید تضمین کننده رویکرد همه جانبه به بیمار است که به بهرین شکل در این کلینیک و زیر نظر پزشکان متخصص در حال انجام است.

 

  1. ارتوپدی فنی کامل

در مسیر پیشگیری، درمان و توان بخشی ممکن است بیمار به وسایل کمکی ویژه ای احتیاج داشته باشد؛ از کفی طبی و کفش طبی گرفته تا کمربند و گردن بند و زانوبند مخصوص و .... در این کلینیک با حضور متخصص مربوطه و دستگاه های پیشرفته، اندازه گیری، ساخت و آموزش استفاده از این وسایل کمکی به خوبی انجام میگیرید تا بیماران دغدغه ای برای تامین این وسایل از سطح شهر نداشته باشد.

 

  1. همکاری تیمی

اعضــای تیــم توانبخشــی بــرای عملکــرد مؤثــر بایســتی در قالب هــا و مدلهــای کار تیمــی انجــام وظیفــه نماینــد. کار تیمـی به عنـوان راهـی بـرای افزایـش انعطاف پذیــری ســازمانی و دســت یافتــن بــه دیگــر مزیتهایــی ماننــد کاهــش هزینه هــا، تســریع زمــان خدمــات، نــوآوری، تصمیم گیــری اثربخــش، وجــدان کاری بالاتــر و خدمت رســانی بهتــر محســوب می شود.

روحیه کار تیمی در کادر درمان این کلینیک اعم از پزشک، فیزیوتراپیست، ارتوپدی فنی، ورزش درمانگر و .... مثال زدنی است.

همچنین گفتی است که خدمات این کلینیک در پیوند عمیق با دانش محققان گروه پژوهشی پزشکی مبتنی بر سبک زندگی(Lifestyle Medicine) و همچنین تجربیات متعدد درمانگران مرکز درمان در منزل(دم) جهاد دانشگاهی است.

 

  1. خدمات مبتنی بر پرونده الکترونیک سلامت(EHR)

این کلینیک در تلاش است تا با رایزنی با بهترین شرکت های ارائه دهنده فناوری های اطلاعات سلامت زمینه را برای برخورداری از بهترین پرونده الکترونیک سلامت(EHR) برای خدمات پیشگیری، پایش، تشخیص و درمان و توانبخشی خود فراهم کند. با وجود پرونده الکترونیک سلامت سوابق به روز شده ی بیمار در قالب دیجیتال در یک فضای ابری (Cloud) خصوصی و امن ذخیره می شود و تنها کاربرانِ مجاز به آن دسترسی خواهند داشت. پرونده الکترونیک سلامت (EHR) همچنین پزشکان را قادر می سازد تا از راه دور و در زمان مورد نیاز اطلاعات را با یکدیگر رد و بدل کنند و اطمینان حاصل کنند که پرونده پزشکی کامل، دقیق و درستی از بیمار وجود دارد. دسترسی سریع به سوابق بیمار یکی دیگر از مزایای پرونده الکترونیک سلامت می باشد که به مراقبت بهتر از بیماران و اثربخشی سریع تر درمان کمک می کند.

 

  1. دسترسی آسان

کلینیک طب پیشگیری و ارتقا سلامت جهاد دانشگاهی با برخورداری از یک محیط آرام و تمیز در مجموعه کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران واقع در خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، تقاطع وحید نظری قرار گرفته است.

دسترسی به این کلینیک مدرن که در مرکز شهر واقع شده با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از جمله BRT  و مترو انقلاب یا میدان ولیعصر بسیار سهل الوصول است.

 

  1. قرارداد با بیمه ها

از ابتدای شروع کار این کلینیک قرارداد با همه بیمه های پایه و تکمیلی در دستور کار بوده و رایزنی های مربوطه به سرعت در حال انجام است. نتایج کار به محض وصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

  1. تعرفه عمومی

این کلینیک با وجود برخورداری از کادر درمان متخصص و تجهیزات به روز خود را متعهد به خدمت به مردم شریف دانسته و کلیه خدمات خود را طبق نرخ مصوب دولت با تعرفه عمومی به آحاد هموطنان عزیز ارائه می دهد.

 

همین الان با ما تماس بگیرید:

66968722-021