تشکیل ۶ هزار پرونده درمان در مرکز درمان ناباروی جهاددانشگاهی قزوین

۱۹ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۹ کد : ۶۳۱۹۷ پژوهشی
مدیر برنامه‌ریزی و توسعه پژوهشی جهاد دانشگاهی قزوین گفت: مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی قزوین خدمات خود را به صورت نیمه دولتی ارائه می‌دهد و تا کنون در این مرکز ۶ هزار پرونده درمان تشکیل شده است.
تشکیل ۶ هزار پرونده درمان در مرکز درمان ناباروی جهاددانشگاهی قزوین

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی قزوین، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه پژوهشی جهاد دانشگاهی قزوین گفت: مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی قزوین خدمات خود را به صورت نیمه دولتی ارائه می‌دهد و تا کنون در این مرکز ۶ هزار پرونده درمان تشکیل شده است.

مرتضی سیاهکالی مرادی، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه پژوهشی جهاد دانشگاهی قزوین اظهار کرد: مجموعه درمان جهاد دانشگاهی قزوین در حوزه  درمان ناباروری به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند تا بتواند قدم مثبتی در راستای حل مشکلات ناباروری زوجین بردارد.

وی افزود: مرکز درمان جهاد دانشگاهی قزوین از سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت کرده و تاکنون تولد بیش از ۱۰۰۰ نوزاد در این مرکز به وقوع پیوسته است.

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه پژوهشی جهاد دانشگاهی قزوین بیان کرد: مرکز ناباروری جهاد دانشگاه قزوین خدمات خود را به صورت نیمه دولتی ارائه می‌کند و تا کنون در این مرکز 6 هزار پروند تشکیل شده است.

وی گفت: در این مرکز خدمات زنان، مامایی، مراقبت‌های بارداری و درمان ناباروری با روش‌های درمانی شامل IUI و IVF، روش‌های دارویی و ارولوژی ارائه می‌شود.

مرادی در پایان بیان کرد: به این مرکز از استان‌های همجوار به ویژه زنجان مراجعه کننده داریم، همچنین مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی قزوین با بهره گیری از متخصصین با تجربه و نام آشنا و با شعار "مادر شدن دیگر رویا نیست" پذیرای تمامی افرادی است که به این خدمات نیاز دارند.

لازم به توضیح است، جهاد دانشگاهی نهادی فرهنگی، پژوهشی و آموزشی در جمهوری اسلامی ایران است که در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۵۹ به فرمان رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) توسط ستاد عالی انقلاب فرهنگی و در راستای اهداف «انقلاب فرهنگی» بنیانگذاری شده است.

جهاد دانشگاهی واحد استان قزوین نیز در 10 بهمن‌ ماه ۱۳۸۳ فعالیت خود را در حوزه‌های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی آغاز کرده است؛ خوشبختانه این نهاد طی سال‌های اخیر همچنین به حوزه‌های درمانی چون ارائه خدمات آزمایشگاهی، ذخیره خون بندناف، درمان ناباروری، فیزیوتراپی و شیمی درمانی ورود پیدا کرده است.