بازدید معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی از مرکز خدمات تخصصی فرآوری مواد فلزی سازمان تهران

۱۸ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۵ کد : ۶۳۱۶۰ پژوهشی
معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی از کارگاه‌ها و محصولات تولیدی مرکز خدمات تخصصی فرآوری مواد فلزی سازمان جهاددانشگاهی تهران بازدید کرد و در جریان فرآیند تولید محصولات قرار گرفت.
بازدید معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی از مرکز خدمات تخصصی فرآوری مواد فلزی سازمان تهران

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران، دکتر یعقوب فتح‌الهی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی، دوشنبه 17 مهر ماه 1402 از کارگاه‌ها و محصولات تولیدی مرکز خدمات تخصصی فرآوری مواد فلزی سازمان جهاددانشگاهی تهران بازدید کرد و در جریان فرآیند تولید محصولات قرار گرفت.

دکتر فتح‌الهی، در این بازدید طی نشستی با دکتر جمال رحیمیان سرپرست سازمان جهاددانشگاهی تهران، مدیران و کارشناسان حوزه فرآوری مواد فلزی و پشتیبانی گفت‌وگو کرد.

در این نشست مهندس مسعود کمبرانی، مهندس سید حسن سجادیان و مهندس سید عزیز آشنا در خصوص پروژه‌های مهم سازمان جهاددانشگاهی تهران در حوزه مواد فلزی و شیمیایی توضیحاتی ارایه کردند.

در ادامه این نشست، دکتر جمال رحیمیان سرپرست سازمان جهاددانشگاهی تهران، ضمن تشکر از حضور معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی، در این سازمان با تاکید بر این‌که جهاددانشگاهی باید از قید و بندهای بوروکراسی مرسوم در دیگر مراکز دانشگاهی و پژوهشی آزاد باشد، افزود: جهاددانشگاهی در راستای نگاه تحولی و تمدنی گام دوم انقلاب باید بتواند با طراحی الگوی نوآورانه و جدید خود، سایر مراکز علمی پژوهشی کشور را به سمت این الگوی بومی و جهادی سوق دهد.

در پایان این بازدید دکتر فتح‌الهی، هم با تأکید بر تطبیق ساختارها و فرآیند امور در حوزه پژوهش و فنآوری با بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد که بی‌تردید باید در یک تحول جدی با رویکرد فرهنگ جهادی و تمدن‌ساز، ساختارها و فرآیندهای حوزه پژوهش و فنآوری مورد بازنگری قرار گیرند و در این حوزه جهاددانشگاهی باید به خصوصیات پژوهشی فرهنگی جهادی خود که پس از انقلاب بروز و ظهور پیدا کرد بازگشتی دوباره داشته باشد.

وی، در این راستا تأکید کرد که این تحول باید به‌گونه‌ای باشد که تفاوت میان جهاد دانشگاهی با دیگر مراکز دانشگاهی و پژوهشی به‌لحاظ  ساختاری و فرآیندی مشهود و بارز باشد.