ولی فقیه در استان البرز بیان کرد:

استفاده از توان پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاددانشگاهی دربرنامه های کلان استان البرز

۱۲ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۳ کد : ۶۲۹۶۱ پژوهشی
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی برای رفع محرومیت های استان در سطوح مختلف را مهم دانست و خواستار استفاده از ظرفیت پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی این نهاد در برنامه های کلان و توسعه استان البرز شد.
استفاده از توان پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاددانشگاهی دربرنامه های کلان استان البرز

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، همزمان با هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، دکتر نجمه یزدانفر رییس پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاددانشگاهی با آیت ‌الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج دیدار کرد.

در این دیدار دکتر یزدانفر به معرفی سابقه فعالیت و زیرساخت ها و توانمندی های نخستین پژوهشکده تخصصی جهاددانشگاهی پرداخت.

مشاور رییس جهاددانشگاهی در امور بانوان، اجرای پروژه های بنیادین و کاربردی، توجه ویژه به خودکفایی در صنعت نفت، تولید محصولات دانش بنیان در حوزه های بالا دستی نفت و مواد پرمصرف شیمیایی، توجه به امنیت غذایی و افزودنی های مجاز خوراکی، جلوگیری از قاچاق سوخت، ارایه خدمات تخصصی و آزمایشگاهی، همکاری با نهادهای نظارتی در استان و کشور، آموزش، اشتغال زایی و جذب نخبگان در استان، توجه ویژه به جوانان و بانوان متعهد، انجام فعالیت های خیرخواهانه و اجرای مسئولیت اجتماعی با هدف رفع محرومیت های علمی در استان البرز را از موفقیت های این پژوهشکده بیان کرد.

آیت الله حسینی همدانی نیز ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده، معرفی توانمندی ها و ارتباط موثر این پژوهشکده با سایر سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی را در استان البرز از اولویت های کاری بیان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اهمیت سلامت جامعه، وجود زیرساخت های موجود در این پژوهشکده را نقطه قوت استان بیان کرد و لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی در سبک زندگی و کاهش مصرف انرژی را در جامعه مهم دانست.

امام جمعه کرج استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی برای رفع محرومیت های استان در سطوح مختلف را مهم دانست و خواستار استفاده از ظرفیت پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی این نهاد در برنامه های کلان و توسعه استان البرز شد.

وی حضور مشاور رییس جهاددانشگاهی در امور بانوان را در استان البرز یک فرصت مناسب دانست و توجه ویژه به زنان شاغل و سرپرست خانوار و همچنین آموزش، اشتغال زایی و جذب جوانان متعهد را توصیه کرد.