در دومین نشست کارگروه تخصصی زخم‌پوش‌ها مطرح شد؛

تعیین ماموریت جهت تولید دانش فنی زخم‌پوش‌های مدرن

۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۴ کد : ۶۰۵۹ پژوهشی
دومین نشست کارگروه تخصصی زخم‌پوش‌ها به همت دفتر تخصصی پزشکی و دفتر تخصصی فنی و مهندسی جهاددانشگاهی در معاونت پژوهش و فناوری این نهاد برگزار شد.
تعیین ماموریت جهت تولید دانش فنی زخم‌پوش‌های مدرن

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، این نشست با حضور و مشارکت واحدهای سازمان جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر، سازمان خراسان‌رضوی، سازمان یزد، پژوهشگاه رویان، پژوهشگاه ابن‌سینا و پژوهشکده زخم و ترمیم بافت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار شد.
هدف از این نشست، تعیین ماموریت جهت تولید دانش فنی زخم پوش‌های مدرن و مشارکت بخش فنی مهندسی و علوم پزشکی جهاددانشگاهی بود.
در این نشست مقرر شد تا سازمان خراسان‌رضوی و پژوهشگاه رویان در خصوص زخم‌پوش‌های پایه‌ی پلی اروتان، سازمان یزد، پژوهشکده زخم و ترمیم بافت واحد علوم پزشکی تهران در خصوص زخم‌پوش‌های پایه‌ی هیدروفایبری، واحد امیرکبیر و پژوهشگاه ابن‌سینا در خصوص زخم‌پوش‌های پایه‌ی آلژینات همکاری داشته باشند.
گفتنی است، پژوهشکده زخم و ترمیم بافت، زیرساخت‌های لازم برای ارزیابی‌های بالینی و اخذ مجوزهای بالینی را تدوین و به کارگروه ارایه خواهد کرد. هم‌چنین تصویب شد که تا 15 اردیبهشت، طرح‌نامه‌ی هر بخش در کارگروه ارائه شود.