برنامه جامع حوزه هنر و معماری جهاددانشگاهی تهیه می شود

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۹ کد : ۵۷۱۴۵ تاپ خبر پژوهشی
معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی به دکتر محمد علی خبری ماموریت داد تا برنامه جامع حوزه هنر و معماری این نهاد را مشتمل بر سیاست ها، راهبردها، اقدامات همراه با نظام جامع ارزیابی برای پایش تحقق اهداف در افق ۴ ساله تدوین کند.
برنامه جامع حوزه هنر و معماری جهاددانشگاهی تهیه می شود

دکتر یعقوب فتح الهی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی به دکتر محمد علی خبری ماموریت داد تا برنامه جامع حوزه هنر و معماری این نهاد را تدوین کند.

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی در ابلاغ این ماموریت تاکید کرده است:

به منظور تحقق اهداف و مأموریت­ های اساسنامه و با عنایت به جامعیت فعالیت­ های جهاددانشگاهی در نظر است سیاست­ ها، راهبردها و برنامه­ های عملیاتی حوزه هنر و معماری این نهاد مورد توجه و اهتمام ویژه ­ای قرار گیرد. لذا به جنابعالی مأموریت داده می‌شود تا برنامه جامع حوزه هنر و معماری این نهاد را مشتمل بر سیاست­ ها، راهبردها، اقدامات همراه با نظام جامع ارزیابی برای پایش تحقق اهداف در افق 4 ساله تدوین و از تاریخ صدور این ابلاغ به مدت 4 ماه به اینجانب ارائه نمایید.

در برنامه ارائه شده امکانات، محدودیت­ ها و ساختارهای موجود، فرصت­ ها و تهدیدات پیرامونی مد نظر قرار گرفته و در چهارچوب قوانین و مقررات موجود، الزامات مورد نیاز به لحاظ ساختار تشکیلاتی، منابع مالی، نیروی انسانی، قوانین و مقررات را به همراه اثرات مورد انتظار تشریح نمایید.