معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی در بازدید مسوولان برنامه و بودجه خواستار شد:

حمایت جدی‌تر و افزایش بودجه‌ی پارک علم و فناوری البرز

۰۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۲ کد : ۵۵۳۰ تاپ خبر پژوهشی
دکتر پورعابدی در بازدید مسوولان سازمان برنامه و بودجه کشور از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز خواستار افزایش بودجه پارک علم و فناوری البرز شد.
حمایت جدی‌تر و افزایش بودجه‌ی پارک علم و فناوری البرز

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز ، دکترمحمد رضا پورعابدی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی در بازدید دکتر غلامرضا گرائی نژاد رییس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه و مهندس فریبا یحیایی معاون امور هزینه ای و امور آموزش عالی تحقیقات و فناوری سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن دفاع از عملکرد جهاد دانشگاهی به ویژه پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی خواستار افزایش بودجه این پارک از منابع ملی و استانی شد.

 دکتر پورعابدی در این بازدید یک روزه گفت: دیدگاه های مثبت مسوولان و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه در طول دهه های گذشته نسبت به عملکرد و فعالیت های جهاد دانشگاهی سازمان برنامه و سایر دستگاه های اجرایی به جهاد دانشگاهی موجب شده تا موفقیت های بزرگی در این نهاد انقلابی شکل بگیرد.

وی عملکرد جهاددانشگاهی را موفق و شفاف توصیف کرد و گفت: همه این فعالیت ها با نظر هیات امناء جهاد دانشگاهی متشکل از دستگاها و نهاد های مختلف بویژه نماینده سازمان برنامه و بودجه صورت می پذیرد.

معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه منتسب بودن پارک علم و فناوری البرز به جهاد دانشگاهی نباید باعث غیرعمومی تلقی شدن این پارک شود گفت: پارک علم و فناوری البرز مثل همه پارک های علم و فناوری کشور در خدمت فعالیت برای اهداف ملی و استانی است و همه شرکت ها و واحدهای فناور می توانند در آن مستقر شده و فعالیت کنند و این گونه نیست که احیانا فقط شرکت های خود این نهاد بتوانند در این پارک مستقر شوند.

وی با اشاره به موقعیت پارک علم و فناوری البرز که در دل مجتمع تحقیقاتی 90 هکتاری جهاد دانشگاهی مستقر شده است گفت: حمایت از این پارک در حد سایر پارک های علم و فناوری می تواند به موفقیت هر چه بیشتر و شکوفایی استعداد ها و ظرفیت های بالقوه فراوان و بی نظیر این پارک در قطب علم و فناوری کشور یعنی استان البرز منجر شود.