بازدید معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از پردیس پژوهشگاه رویان

۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۷ کد : ۵۵۰۳۱ تاپ خبر پژوهشی
دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور به اتفاق هیات همراه پانزدهم اسفندماه با حضور در پردیس پژوهشگاه رویان، از پیشرفت این پروژه بازدید کرد.
بازدید معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از پردیس پژوهشگاه رویان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور به همراه دکتر آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی و دکتر شاهوردی رییس پژوهشگاه رویان پانزدهم اسفندماه با حضور در پردیس پژوهشگاه رویان، از پیشرفت پروژه بازدید کرد.

دکتر شاهوردی رییس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی برنامه‌های پژوهشگاه را درخصوص مرکز تحقیقات پیش بالینی پزشکی بازساختی (نخستی سانان) اعلام کرد در ادامه دکتر بهاروند ضمن ارایه ماموریت‌ها و اهداف نخستی سانان گفت: متاسفانه این پروژه به دلیل محدودیت‌ها و مشکلات تامین منابع مالی به سه فاز تقسیم شده است و در حال حاضر فاز اول در حال اجراست.

دکتر آقاسیدی ضمن ارایه ی توضیحاتی درخصوص مشخصات و خصوصیات فاز های سه گانه و به خصوص مساحت عرصه و اعیان در حال ساخت فاز اول و نیز روش های تامین مالی گفت: با توجه به تمامی این مسایل و محدودیت‌ها، تمرکز این معاونت بر مدیریت و تامین منابع در جهت تسریع پیشرفت اجراست و خوشبختانه فاز اول با سرعت قابل قبولی درحال ساخت می باشد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور ضمن تقدیر از زحمات جهادی همکاران در جهاددانشگاهی، از فعالیت‌ها و پیشرفت پروژه ابراز خوشنودی کرد و با توجه به تفاهم نامه مشترک معاونت با جهاددانشگاهی، تاکید کرد: تعهدات معاونت علمی نیز در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد و انتظار بر این است که با تامین منابع و همت تیم پروژه، فاز اول را همزمان با سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی تکمیل و به بهره‌برداری رساند.

گفتنی است، در این بازدید مهندس حمیدی مدیرکل فنی و طرح‌های عمرانی، دکتر علی‌آبادی مدیرکل مالی و دکتر لطفی‌کیا مدیرکل بودجه، تشکیلات و روش ها نیز حضور داشتند.