نماینده مردم اردبیل در مجلس:

توجه ویژه به جهاددانشگاهی در بودجه سال آینده/وجود منابع انسانی خوب در این نهاد

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۲ کد : ۵۴۹۵۸ تاپ خبر پژوهشی
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود منابع انسانی خوب در جهاددانشگاهی بیان کرد: مجلس در بودجه عدد و رقم خوبی را برای این مجموعه مهم و حساس در نظر گرفته است.
توجه ویژه به جهاددانشگاهی در بودجه سال آینده/وجود منابع انسانی خوب در این نهاد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه «معرفی گزیده ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی»، گفت: جهاددانشگاهی ترکیب دو کلمه دانشگاه و جهاد است که جهادی بودن و داشتن فناوری نشان از پیشرفت این مجموعه دارد.

وی با اشاره به این که این نهاد مولود جوانان انقلاب است، افزود: این نهاد هم دارای جوانان تحصیل کرده است و هم در حوزه های مهمی همچون ناباروری کارهای خوبی انجام داده است که جوانان ما از طرق مختلف به این مجموعه رجوع می کنند تا از دستاوردهای آن استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی با تاکید بر وجود پزشکان و منابع  انسانی خوب در جهاددانشگاهی بیان کرد: دولت باید توجه ویژه ای به این نهاد داشته باشد. ما نیز به عنوان مجلس در بودجه عدد و رقم خوبی را برای این مجموعه مهم و حساس در نظر گرفته ایم.

 نماینده مردم اردبیل در مجلس امیدواریم واحدهای این نهاد به مناطق کم برخوردار توجه ویژه داشته باشند و از منابع قوی قوی آنها استفاده کنند و ما نیز در مجلس هر جا که آسیبی وارد شد این آسیب ها را به صورت کارشناسی دریافت می کنیم تا در کمیسیون‌های مختلف که بنده نیز در کمیسیون اقتصادی و تلفیق مجلس حضور دارند بتوانیم آسیب‌های موجود و خلاء‌های موجود را حل کنیم تا بالندگی در این مجموعه بسیار بزرگ روز به روز برای مردم و دانشگاهیان و به ویژه جهاددانشگاهی مشهود باشد.

گفتنی است، نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی» با شعار «جهاددانشگاهی؛ الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت دانش‌بنیان» و با هدف آشنایی بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دستاوردهای این نهاد از روز شنبه (۱۳ اسفندماه) آغاز شده بود و سه‌شنبه (۱۶ اسفندماه) در محل نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی به کار خود پایان داد.