سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در بازدید از نمایشگاه جهاددانشگاهی بیان کرد:

تأثیرگذاری جهاددانشگاهی در هدایت ظرفیت‌های علمی به سمت نیازهای واقعی کشور/اقدامات مهم این نهاد برای خودکفایی

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۱ کد : ۵۴۸۸۰ تاپ خبر پژوهشی
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کشور ما از ظرفیت‌های بالای علمی برخوردار بوده و جهاددانشگاهی نقش مهمی در هدایت این ظرفیت‌ها به سمت نیازهای واقعی دارد.
تأثیرگذاری جهاددانشگاهی در هدایت ظرفیت‌های علمی به سمت نیازهای واقعی کشور/اقدامات مهم این نهاد برای خودکفایی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از نمایشگاه «معرفی گزیده ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی» که در محل نمایشگاه‌های خانه ملت برپا شده، گفت: جهاددانشگاهی به عنوان نهادی که برآمده از انقلاب اسلامی است، در جهت خودکفایی علمی و نزدیک کردن دستاوردهای دانشگاه به نیازهای واقعی کشور در حوزه‌های فناوری و صنعت گام برداشته است.

وی افزود: کشور ما از منابع و سطح تحصیلات بسیار بالایی برخوردار است که هدایت این ظرفیت‌ها و غنای علمی به سمت نیازهای کشور لازم و ضروری است و در این زمینه جهاددانشگاهی اقدامات مهمی را انجام داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد: جهاددانشگاهی شهدایی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و هم گام‌های مؤثری را برای پیشرفت کشور و توسعه علم و دانش و آسایش مردم برداشته و همه این اقدامات نویدبخش موفقیت‌های بیشتر برای کشور خواهد بود.

یادآور می‌شود، نمایشگاه «جهاددانشگاهی؛ الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت دانش‌بنیان» با هدف ارائه گزیده‌ای از دستاوردهای حوزه‌های پژوهش و فناوری، آموزش و کارآفرینی، تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان و فرهنگی این نهاد از شنبه، ۱۳ اسفند تا سه‌شنبه، ۱۶ اسفندماه از ساعت ۸ تا ۱۶ در محل نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی دایر است.