عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

جهاددانشگاهی در میان نهادهای انقلاب اسلامی به خوبی می درخشد/ ورود این نهاد به حوزه‌هایی که دیگران به آن ورود نکردند

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۸ کد : ۵۴۷۹۵ تاپ خبر پژوهشی
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی» با بیان اینکه با اعتمادی که در کشور به این نهاد علمی وجود دارد باید حمایت ها از آن بیشتر شود گفت:جهاددانشگاهی به واسطه دستاوردهایش در میان نهادهای انقلاب اسلامی به خوبی می درخشد.
جهاددانشگاهی در میان نهادهای انقلاب اسلامی به خوبی می درخشد/ ورود این نهاد به حوزه‌هایی که دیگران به آن ورود نکردند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در حاشیه بازدید از نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی» که به میزبانی خانه ملت برگزار می‌شود، گفت: در میان شجره های انقلاب اسلامی جهاددانشگاهی به خوبی رشد کرده و در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های ارزشمندی دارد. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تقدیر از دستاوردهای پژوهشی و فناورانه جهاددانشگاهی ادامه داد: این نهاد به حوزه‌هایی ورود کرده که برخی دانشگاه‌ها به آنها ورود نکردند و امروز جهاددانشگاهی به واسطه دستاوردهایش در میان نهادهای انقلاب اسلامی به خوبی می درخشد.

دکتر حسینی با ذکر مثالی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه پزشکی گفت: این نهاد مخصوصاً در زمینه درمان ناباروری فعالیت‌های بسیار ارزشمندی انجام داده است و با هدفگذاری خوب و برنامه ریزی به هدف های خود رسیده است‌. 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قطعاً یکی از جاهایی که بر اساس منویات مقام معظم رهبری باید حمایت و پشتیبانی شود جهاددانشگاهی است ادامه داد: این نهاد با پیشرفت و شکوفایی که در حوزه دانش‌بنیان دارد توانسته قله‌های علمی کشور را فتح کند.

وی پیرامون حمایت‌های مجلس شورای اسلامی برای تجاری سازی دستاوردهای جهاددانشگاهی گفت: با ارتباط خوبی که بین این نهاد و مجلس وجود دارد هم در بودجه سنواتی و هم در طرح‌ها و لوایحی که مرتبط با دستاوردهای این نهاد است مجلس پیش‌قدم خواهد بود و با اعتمادی که در کشور به این نهاد علمی وجود دارد می‌تواند این حمایت ها بیشتر شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در سالی که در روزهای پایانی آن هستیم، یکی از محورهای اصلی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بود که این گونه فعالیت‌ها در جهاددانشگاهی کم نیستند و باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند‌.

گفتنی است، برگزاری این نمایشگاه تا روز سه شنبه (۱۶ اسفندماه) در محل نمایشگاه دائمی مجلس شورای اسلامی ادامه دارد.


نظر شما :