توسط مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران؛

دوره های آموزشی آنلاین حوزه علوم زیستی برگزار می شود

۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۲ کد : ۵۴۷۷۳ پژوهشی
مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاددانشگاهی در راستای افزایش سطح دسترسی متقاضیان دوره های آموزشی زیست شناسی در سراسر کشور اقدام به برگزاری دوره های آنلاین در حوزه زیست شناسی در زمینه های مطرح روز مانند ژنومیکس، متاژنومیکس و همچنین دوره های مرتبط با راه اندازی شرکت های دانش بنیان کرده است.
دوره های آموزشی آنلاین حوزه علوم زیستی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاددانشگاهی، این مرکز در راستای افزایش سطح دسترسی متقاضیان دوره های آموزشی زیست شناسی در سراسر کشور و با هدف تمرکززدایی و سهولت دسترسی به امکانات آموزشی، به منظور دانش افزایی و تسهیل ورود به بازار کار اقدام به برگزاری دوره های آنلاین در حوزه زیست شناسی در زمینه های مطرح روز مانند ژنومیکس، متاژنومیکس و همچنین دوره های مرتبط با راه اندازی شرکت های دانش بنیان نموده است.

این دوره ها با حضور اساتید مجرب و هزینه های ثبت نام مقرون بصرفه برگزار خواهد شد و پس از پایان هر دوره گواهی شرکت در دوره مذکور به متقاضیان اعطا خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت مشاهده فهرست دوره ها و ثبت نام اینجا کلیک کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02188525383 تماس حاصل کنند.