مدیر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه:

ارایه بیش از ۶ هزار خدمت تخصصی/ از هر سه زوج نابارور یک زوج در این مرکز درمان می شود

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۸ کد : ۵۳۴۰۷ پژوهشی
مدیر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت: میزان موفقیت درمان زوج‌های نابارور در این مرکز به‌صورت میانگین ۳۵ درصد است که با بهترین مراکز استاندارد و به روز کشور قابل رقابت می‌باشد و این آمار نشان می‌دهد که از هر سه زوج نابارور یک زوج در این مرکز درمان می‌شود.
ارایه بیش از ۶ هزار خدمت تخصصی/ از هر سه زوج نابارور یک زوج در این مرکز درمان می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه،مدیر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت: میزان موفقیت درمان زوج‌های نابارور در این مرکز به‌صورت میانگین ۳۵ درصد است که با بهترین مراکز استاندارد و به روز کشور قابل  رقابت می‌باشد و این آمار نشان می‌دهد که از هر سه زوج نابارور یک زوج در این مرکز درمان می‌شود.

دکتر نازنین کریمی با اعلام خبر فوق افزود: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی کرمانشاه با هدف ارایه خدمات درمان ناباروری و انجام پژوهش‌های بنیادی و کاربردی در زمینه‌های علوم سلولی راه‌اندازی شد و اینک نزدیک به پنج سال است که توانسته بهعنوان یک مرکز معتبر ارائه دهنده خدمات تخصصی و فوق تخصصی در منطقه غرب کشور فعالیت نماید.
 وی ادامه داد: میزان موفقیت درمان زوج‌های نابارور در این مرکز ب‌صورت میانگین 35 درصد است که با بهترین مراکز استاندارد و بهروز کشور قابل مقایسه و رقابت می‌باشد و این آمار نشانمی‌دهد که از هر سه زوج نابارور یک زوج در این مرکز درمان می‌شود، این درصد موفقیت بالا موجب افزایش مراجعان (از جمله زوج‌های نابارور بسیاری از استان‌های همجوار از جمله همدان، لرستان، کردستان و ایلام و حتی کشور عراق) شده، بهنحوی که تا کنون بیش از 6000 خدمت تخصصی در این مرکز ارایه شده است .
کریمی در ادامه با اشاره به این که  این مرکز در حال حاضر دارای کلینیک تخصصی زنان و نازایی، کلینیک تخصصی ناباروری مردان، بخش IVF و ICSI شامل آزمایشگاه جنین شناسی، اتاق عمل IVF و ریکاوری، بخش IUI شامل آزمایشگاه آندرولوژی است ، تصریح کرد:علاوه  بر خدمات درمانی روتین، مشاوره های ژنتیک، مشاوره جنین شناسی، انتقال جنین از طریق پروب سونوگرافی، اسکلروتراپی تخمدان و پی آرپی رحم توسط متخصصین زنان در این مرکز انجام می گیرد.
 وی ادامه داد: جذب کادر درمانی متخصص و مجرب در بخش جنین شناسی و تعاملات تنگاتنگ با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، همچنین فضای مناسب و تجهیزات بهروز تخصصی، تعرفه های پایینتر نسبت به تعرفه‌های بخش خصوصی، از نقاط قوت این مرکز است.
وی در ادامه با بیان اینکه بازدید سالیانه و ارزیابی متخصصین ارشد پژوهشگاه رویان از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی  استان کرمانشاه و ابراز رضایت از پروتکلهای درمانی و مستندات، نرخ موفقیت در درمان ناباروری در مقایسه با مراکز عالی کشور از نقاط عطف در کارنامه کاری مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه می باشد.
کریمی در پایان افزود: در راستای ارتقا خدمات درمانی و رفاه زوج‌ها (عدم تردد به استان‌های دیگر) توسعه خدمات در برنامه کاری مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قرار گرفته است که از آن جمله به راه اندازی کلینیک ژنتیک و سقط مکرر، کلینیک تغذیه، کلینیک مراقبت‌های حین بارداری و پس از بارداری و حوزه توریسم درمانی با اخذ IPD اشاره نمود.