دفتر همکاری بین واحدی پژوهشکده گیاهان دارویی و گروه فرآوری مواد فلزی جهاددانشگاهی افتتاح شد

۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۹:۱۶ کد : ۵۳۱۰ پژوهشی
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، دفتر همکاری های بین واحدی پژوهشکده گیاهان دارویی و گروه فرآوری مواد فلزی سازمان جهاددانشگاهی تهران در شهرستان اسفراین با حضور معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد.
دفتر همکاری بین واحدی پژوهشکده گیاهان دارویی و گروه فرآوری مواد فلزی جهاددانشگاهی افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، دکتر رضا شاهین فررییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی در این خصوص گفت:  این طرح ها پیرو تفاهم نامه فرمانداری اسفراین و جهاد دانشگاهی آغاز به کار کرد.

وی افزود: همکاری های مشترک در زمینه های علمی، پژوهشی، آموزشی، تحقیق و توسعه و استفاده از توانمندی ها براساس نیازهای مورد توافق در تولید و دانش بنیان شدن کالاهای صنعتی مهم و حساس اقتصادی از جمله اهداف در این زمینه است.

وی ادامه داد: همچنین دفتر پژوهشکده گیاهان دارویی با هدف ایجاد زنجیره ارزش گیاهان دارویی در خراسان شمالی با بهره گیری از ظرفیت گیاهی استان با اتکا به دانش و تکنولوژی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی ایجاد شده است.

شاهین فر با اشاره به ظرفیت خراسان شمالی در زمینه برخورداری از گونه های گیاهان دارویی و همچنین پتانسیل صنعتی اسفراین در بخش دولتی و خصوصی و وجود صنایع بزرگ در این شهرستان، افتتاح این طرح را گامی جهت توسعه و شکوفایی در این حوزه ها در استاVن ذکر کرد.

آئین افتتاح دفتر همکاری بین واحدی پژوهشکده گیاهان دارویی و گروه فرآوری مواد فلزی سازمان جهاددانشگاهی تهران با حضور حیاتی، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی و قوامی نماینده اسفراین برگزار شد.