با حکم دکتر مسلمی نائینی؛

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی منصوب شد

۱۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۹ کد : ۵۱۲۶۷ تاپ خبر پژوهشی
رییس جهاددانشگاهی با صدور حکمی دکتر فتح الهی ننه کران را به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری این نهاد منصوب کرد.
سرپرست معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی منصوب شد

دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی ضمن پذیرش استعفای دکتر محمدرضا پورعابدی، با صدور حکمی دکتر یعقوب فتح الهی ننه کران را به‌عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری این نهاد منصوب کرد.

در این حکم آمده است:
امید است با اتکال به خداوند متعال و با همفکری و همکاری جهادگران عزیز در آن معاونت با استفاده از امکانات و تجربیات موجود در انجام وظایف تعیین‌شده موفق و مؤید باشید.

گفتنی است دکتر فتح الهی ننه کران که پیش‌ازاین به‌عنوان مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشغول به کار بود، استاد گروه ایمنی‌شناسی پزشکی، دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس در رشته فیزیولوژی است.

 از سوابق اجرایی وی می‌توان به تصدی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران، رئیس کمیته پدافند غیرعامل، عضو شورای اجرایی جذب، عضو کمیته کارآفرینی دانشگاه تربیت مدرس و سرپرستی دفتر همکاری‌های علمی و بین‌الملل این دانشگاه اشاره کرد.

دبیر شورای معاونین پژوهشی دانشگاه‌های تهران، عضویت در شورای پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و عضویت کارگروه ارزیابی کمیته تخصصی فناوری - وزارت علوم تحقیقات و فناوری از دیگر سوابق دکتر فتح الهی به شمار می‌رود.

این پژوهشگر برتر و استاد نمونه دانشگاه تربیت مدرس که دریافت جایزه رازی به‌عنوان مقام اول علوم پایه در سطح کشور و دریافت جایزه استاد فرشته معتمدی از انجمن فیزیولوژوی و فارماکولوژی به‌عنوان استاد برجسته این رشته را در کارنامه خود دارد، تاکنون انتشار 71 مقاله ملی و بین‌المللی، اجرای 10 طرح پژوهشی، چاپ 2 کتاب و راهنمایی 112 رساله و پایان‌نامه را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است دکتر مسلمی نائینی در نامه‌ای با پذیرش استعفای دکتر محمدرضا پورعابدی از خدمات وی در زمان تصدی معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی  تقدیر و تشکر کرد.