برگزاری کارگاه آموزشی « یادگیری عمیق » در مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی

۰۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۵ کد : ۴۹۴۱ پژوهشی
کارگاه آموزشی یادگیری عمیق (Deep learning) در (SID) برگزار می شود.
برگزاری کارگاه آموزشی « یادگیری عمیق » در مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی، براساس سیاستهای برنامه پنجم توسعه مرکز و با هدف گسترش آموزشهای کاربردی و توسعه فرایندهای علمی، کارگاه آموزشی یادگیری عمیق  (Deep learning)  در مرکز اطلاعات علمی (SID) برگزار می شود.

در این کارگاه یک روزه  که در 16 بهمن ماه برگزار می شود، مباحثی چون: مقدمه‌ای بر یادگیری ماشین (Machine Learning) ؛مقدمه‌ای بر یادگیری عمیق (Deep learning) ؛ بررسی مدل ها و الگوریتم‌های مهم یادگیری عمیق؛ آموزش شبکه های عصبی؛آشنایی با شبکه های عصبی پیچشی (Convolutional Neural Networks) ؛آشنایی با شبکه‌های عصبی بازگشتی (Recurrent Neural Networks) ؛ پیاده‌سازی چند نمونه شبکه در تنسورفلو (flow  Tensor)  ارائه خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این کارگاه آموزشی می توانند ضمن مراجعه به سامانه ثبت نام مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی به نشانی  WWW.SID.IR  بخش کارگاه های آموزشی و آدرس ایمیل workshop@sid.ir  ثبت نام نمایند  و به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44265002 داخلی 119 تماس حاصل فرمایند  . همچنین کارکنان جهاد دانشگاهی و واحدهای تابعه می توانند ضمن ارائه مدارک مورد نیاز از تخفیف اعمال شده به منظور شرکت در کارگاههای آموزشی بهره مند شوند .

گفتنی است، مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی در 15 سال فعالیت خود، با هدف گسترش آموزشهای کاربردی و توسعه فرآیندهای علمی از سال 1386 تا کنون بیش از 100 عنوان کارگاه آموزشی داخلی و به سفارش سازمانها و مراکز علمی در تهران و سایر شهرستانها برگزار کرده است .