در مرکز درمان ناباروری ابن سینا جهاددانشگاهی شعبه کرج انجام شد؛

تولدنخستین نوزاد حاصل از درمان ناباروری به روشIVF

۰۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۱ کد : ۴۸۷۸ پژوهشی
نخستین نوزاد حاصل از درمان ناباروری به روش IVF در مرکز درمان ناباروری ابن سینا، شعبه مرکز آموزشی درمانی کمالی کرج با تلاش تیم تخصصی این مرکز متولد شد.
تولدنخستین نوزاد حاصل از درمان ناباروری به روشIVF

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاددانشگاهی- ابن‌سینا، مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن¬سینای جهاددانشگاهی که در 16 مهرماه سال 96 با افتتاح شعبه جدید خود در استان البرز به گسترش فعالیت هایش در عرصه خدمت رسانی به زوجین نابارور با هدف درمان ناباروری پرداخت، توانست پس از گذشت یکسال از آغاز فعالیت هایش نخستین نوزاد حاصل از روش IVF را در بیستم دیماه سال جاری به دنیا بیاورد.

گفتنی است، نوزاد متولد شده پسر است که با 2800 گرم وزن و 49.5 سانتی متر قد از سلامت کامل برخوردار است. این خانواده پس از 16 سال ناباروری اردیبهشت ماه سال جاری با آغاز درمان به روش لقاح خارج رحمی(IVF)  و در نخستین سیکل انتقال جنین، موفق به درمان ناباروری شدند.

این مرکز با ارایه خدمات نوین درمان ناباروری و سقط مکرر با تعرفه های دولتی از حمایت 85 درصدی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برخوردار است تا مردم بتوانند با کمترین هزینه از بیشترین و بهترین امکانات درمان ناباروری بهره¬مند شوند.

همچنین این مرکز توانسته است با کاهش هزینه های جانبی مراجعین در سفر به شهر تهران، فعالیت خود را در این استان گسترش داده تا ضمن توجه به سیاست های جدید جمعیتی کشور بتواند گامی بلند در جهت درمان بیماران نابارور بردارد.