اولین کنگره «سبک زندگی سالم» برگزار می شود

سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، اولین کنگره سبک زندگی سالم را با هدف معرفی و بررسی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه سبک زندگی سالم، به همراه تخصیص امتیاز بازآموزی برگزار می‌کند.
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۶ کد : ۴۸۵۰۸ تاپ خبر پژوهشی
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، این سازمان اولین کنگره سبک زندگی سالم را با هدف معرفی و بررسی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه سبک زندگی سالم، به همراه تخصیص امتیاز بازآموزی برگزار می‌کند.
اولین کنگره «سبک زندگی سالم» برگزار می شود

دکتر محسن فاتح معاون پژوهش و فناوری این سازمان بیان کرد: گروه پژوهشی پزشکی مبتنی بر سبک زندگی سالم تصمیم دارد در راستای ترویج سبک زندگی سالم با هدف ابتلای کمتر افراد به بیماری‌های غیرواگیر، کاهش بار بیماری‌ و هزینه‌های اقتصادی ناشی از این نوع بیماری‌ها که ارتباط تنگاتنگی با سبک زندگی افراد دارند، نخستین کنگره سبک زندگی سالم را برگزار کند.

در این راستا، دبیرخانه علمی کنگره سبک زندگی سالم، آمادگی خود را برای دریافت مقالات علمی در زمینه محورهای کنگره با هدف ارائه به صورت شفاهی و پوستر، اعلام می‌دارد.

محورهای این کنگره عبارتند از افزایش فعالیت بدنی، برقراری و تداوم روابط اجتماعی، تغذیه سالم، دوری از دخانیات و الکل، بهبود خواب و مدیریت استرس است.

این کنگره 27 تا 29 مهرماه سال 1401 برگزار می‌شود تمام علاقه‌مندان به حوزه سبک زندگی در رشته‌های مرتبط می‌توانند تا 20 شهریور اقدام به ارسال مقالات خود کنند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام، ارسال مقالات می‌توانند به سایت کنگره به نشانی www.hlsc.ir مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این کنگره با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۶۴۳۶۵-۰۹۰۵۴۶۴۲۳۲۲ تماس حاصل کنند.