استاندار اصفهان تأکید کرد:

جهاددانشگاهی شتاب دهنده ظرفیت های پژوهشی کشور است/ تبدیل دانش به تولید توسط این نهاد

جهاددانشگاهی زیست بوم نوآوریِ نخبگان ایران (۱۳۳)
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۲ کد : ۴۷۲۳۶ پژوهشی
سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان گفت: جهاددانشگاهی با اجرای پروژه های شاخص خود شتاب دهنده ظرفیت های پژوهشی کشور است و با مجموعه هایی که مانند قمر حول محور آن شکل گرفته اند، توانسته است دانش را به تولید تبدیل کند.
جهاددانشگاهی شتاب دهنده ظرفیت های پژوهشی کشور است/ تبدیل دانش به تولید توسط این نهاد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان طی نشست با رییس و معاونان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان که در استانداری اصفهان برگزار شد ضمن تبریک سالروز تشکیل جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی مانند گنجی است که هنوز کشف نشده است و شعار چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی با عنوان "جهاد دانشگاهی، زیست بوم نوآوری نخبگان ایران" نیز گویای همین موضوع است.

مرتضوی عنوان کرد: در زمان تحصیل برای اولین بار با نوآوری جهاددانشگاهی با عنوان صندوق مصاحب آشنا شدم و این نهاد را با رویکرد فرهنگی شناختم اما با گذشت زمان با فعالیت های گسترده آموزشی، پژوهشی و با سابقه خوب این مجموعه نیز آشنا شدم.

وی گفت: جهاد دانشگاهی با اجرای پروژه های شاخص خود شتاب دهنده ظرفیت های پژوهشی کشور است و با مجموعه هایی که مانند قمر حول محور آن شکل گرفته اند، توانسته است دانش را به تولید تبدیل کند.

استاندار اصفهان پیشنهاد کرد: به شرکت مجموعه خود فرصت دهید تا به هلدینگ تبدیل شود تا بتواند شرکت های متعددی تأسیس کند همچنین دانش های خود را به فناوری های قابل عرضه و ارزش گذاری شده تبدیل کنید، در این راستا استانداری نیز در خصوص معرفی سرمایه گذارهای داخلی و خارجی با جهاد دانشگاهی همکاری لازم را خواهد داشت.

لازم به ذکر است، طی این نشست ابوذر پورمدنی رییس جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان به ارائه گزارش فعالیت های شاخص جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان پرداخت.