بازدید رییس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از مرکز جامع زنان و درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان

رییس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با همراهی سرپرست مرکز آموزشی درمانی فاطمیه از مرکز در دست تاسیس جامع زنان و درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان بازدید کردند.
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۷ کد : ۴۲۹۸۴ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی همدان، بازدیدکنندگان در این برنامه که سه شنبه ۲۳ فروردین ماه انجام شد، ظرفیت‌های درمانگاه عمومی، درمانگاه تخصصی زنان و مجموعه تخصصی ناباروری را مورد ارزیابی قرار دادند.
بازدید رییس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از مرکز جامع زنان و درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان

دکتر علی کلانترنیا رییس جهاددانشگاهی استان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: جهاددانشگاهی همدان مبتنی بر ظرفیت‌های استان و همچنین نیاز شهروندان اقدام به راه اندازی مرکز جامع درمان ناباروری کرده است.

وی در ادامه اشاره کرد: که این مرکز علاوه بر مرکز درمان ناباروری در قسمت‌های مختلفی از جمله درمانگاه عمومی دارای مجوز صبح و عصر، آزمایشگاه ژنتیک و آزمایشگاه تشخیص طبی خدمت رسانی خواهد کرد.

رییس جهاددانشگاهی همدان افزود: جهاددانشگاهی با پشتوانه علمی و تخصصی پژوهشگاه رویان، ابن سینا، متخصصان بومی استان و حمایت های دانشگاه علوم پزشکی استان راه اندازی مرکز درمان ناباروری در جهت پاسخ به نیازهای مردم همدان و همچنین استان های همجوار را در دستور کار خود قرار داده است.

وی همچنین بر لزوم حمایت از این مجموعه در مسیر توسعه استان و حل مشکلات ناباروری در منطقه غرب کشور تاکید کرد.

دکتر مجذوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در این بازدید ضمن بررسی ظرفیت‌ فراهم آمدن تجهیزات و امکانات این مجموعه بر لزوم ایجاد مرکز آزمایشگاهی پیشرفته ژنتیک در استان همدان تاکید کرد.

وی همچنین بررسی پتانسیل اتاق عمل این مرکز را در دستور کار قرار داد و شرایط استقرار تجهیزات و روند درمان زوج‌های نابارور را در بخش های مختلف مجموعه بررسی کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بررسی ظرفیت‌های این مجموعه و پتانسیلی که به ظرفیت درمانی استان اضافه خواهد کرد، به لزوم برنامه‌ریزی اصولی و علمی در تجهیز و بهره‌برداری از این مرکز اشاره کرد.