سلسله کنفرانس علمی «فیتوتراپی استئوپورز- روماتولوژی »برگزار شد

کنفرانس علمی «فیتوتراپی استئوپورز- روماتولوژی »به همت پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی هفدهم اسفندماه برگزار شد.
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۹ کد : ۴۲۲۲۹ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی، در این وبینار که با سخنرانی فراز مجاب، استاد دانشکده داروسازی و عضو انجمن علمی متخصصان علوم دارویی ایران، برگزار شد، در ابتدا بیماری های استوپورز- روماتولوژی شامل روماتیس، نقرس، پوکی استخوان و ...... تعریف شد.
سلسله کنفرانس علمی «فیتوتراپی استئوپورز- روماتولوژی »برگزار شد

وی در ادامه به موضوعات اصلی این وبینار در سه بخش فرآورده های ضد التهاب و ضد روماتیسم، فرآورده های موضعی جهت دردهای مفاصل و عضلات و در نهایت مسکن ها و ضد دردها پرداخت.
در این وبینار مواد موثره گیاهی چون سویا، آووکادو، زردچوبه، زنجبیل، آناناس، فلفل، رزماری، همیشه بهار، بید، بابونه، نعناع فلفلی و داروهای تولید شده از این گیاهان و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این وبینار که دارای امتیاز بازآموزی بوده و با مجوز اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور از زیر مجموعه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید، آخرین یافته های علمی مربوط به این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.
مخاطبین این دوره پزشکان عمومی، داروسازان و متخصصین طب سنتی بودند و این دوره به صورت مجازی و آنلاین بر بستر آموزشهای مجازی جهاددانشگاهی (امجد) برگزارگردیده ودر انتهای برنامه فایل پاورپوینت ارائه شده و فیلم ضبط شده برنامه نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.
در پایان، شرکت کنندگان دوره به مدت 72 ساعت فرصت داده شد تا در آزمون آنلاین پایان دوره شرکت نمایند و با پاسخ صحیح به 70 درصد سوالات بتوانند امتیاز بازآموزی دوره را کسب نمایند.