در نمایشگاه نفت اهواز انجام شد؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی و شرکت پادیاب تجهیز

تفاهم همکاری بین شرکت پادیاب تجهیز به عنوان خریدار و سازمان جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان سازنده امضا شد.
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۶ کد : ۴۱۵۹۷ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی، تفاهم همکاری بین شرکت پادیاب تجهیز به عنوان خریدار و سازمان جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان سازنده ۲۰ بهمن ماه امضا شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی و شرکت پادیاب تجهیز

شرکت پادیاب تجهیز به عنوان یک شرکت فعال در زمینه طراحی و تولید تجهیزات تخصصی صنعت نفت و گاز و ارائه خدمات در زمینه فرازآوری مصنوعی و پمپ‌های درون‌چاهی ESP در میادین نفتی خشکی و دریا، تمایل دارد در حیطه وظایف خود در راستای حمایت از بومی‌سازی تجهیزات و قطعات مجموعه پمپ درون‌چاهی ESP، اقدام به خرید یک عدد الکترو موتور القایی غوطه‌ور درون‌چاهی استاندارد مورد استفاده در سیستم الکتروپمپ درون چاهی ESP از طریق سازندگان داخلی کند.
سازمان جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی نیز به عنوان یک مجموعه فعال در زمینه طراحی ، مهندسی و ساخت الکتروموتور‌های القایی صنعت نفت و گاز می‌باشد و توانایی ساخت الکترو موتور القایی غوطه‌ور درون‌چاهی استاندارد مورد استفاده در سیستم الکتروپمپ درون چاهی ESP را دارد.
 خریدار و سازنده این تفاهم نامه را با هدف ایجاد همکاری با حسن نیت و به منظور ساخت و سفارش یک عدد الکتروموتور القایی غوطه‌ور درون‌چاهی استاندارد مورد استفاده در سیستم پمپ درون‌چاهی ESP در پروژه‌های مربوط به شرکت ملی نفت ایران و با شرط تأیید نهایی شرکت ملی نفت ایران منعقد کردند.